Terug honger

<p>Hoi iedereen,</p><p>Ik heb op zich niet veel kwalen gehad ivm de zwangerschap, enkel een sterk verminderde eetlust en bij het minste dat ik at al voldaan zitten.. Nu ben ik 10w en begin ik terug echt honger te krijgen en meer zin in eten. Herkennen jullie dit? </p>

Heel herkenbaar. Eerste trimester had ik weinig honger en vanaf het tweede trimester tot en met de borstvoeding voelde ik me echt een bodemloze put ?. Nu met het afbouwen van de borstvoeding merk ik dat het weer mindert 

Ja herkenbaar... Ik had momenten dat ik een half broodje at en de rest van de dag vol en opgeblazen zat alsof ik een kerstdiner had gegeten... En daarna momenten dat ik de hele dag door alles op kon vreten alsof ik een gat in m'n maag had!

Met 10 weken ook wel het moment dat de misselijkheid weggaat (als je die hebt gehad) en weer eetlust krijgt idd

Absoluut! Eerste weken weinig trek en afgelopen week extreem veel trek afgewisseld met misselijkheid (week 9). Begint nu wat te stabiliseren (hopelijk blijvend ??)

ja, ben nu bijna 10 weken en sinds het begin van de zwangerschap zit ik vooral met het avondeten zo snel vol. Eet nog maar de helft van mn bord in vergelijking met voor de zwangerschap. Daarna voel ik me ook nog uren opgeblazen..

Heel herkenbaar! Tot week 13 geen eetlust in de avond of minimaal. Inmiddels 20 weken en de eetlust in de avond is weer zoals vanouds ;-)

Terug
Bovenaan