Terug in form

Hoihoi moeders.

Ik irriteer me zo erg aan vrouwen die dus na hun bevalling weer terug en fit in eigen kleren kunnen. Nou ik niet hoor. Ik heb een gele fijne zwangerschap gehad in de 1 trimester natuurlijk beetje moe geweest en af en toe misselijk van t geur. En ongelooflijke vreetbuien waardoor ik gwn letterlijk 20 kilo ben gaan gekomen. En na de bevalling maar 8 kilo kwijt was. Nou nu ben ik 9 maanden verder ik zit gwn met 3 maten groter dan vroeger. Ik heb van die periode dat ik weer was voller of wat dunner ben. Ben nooit de dunste geweest. Ik moest echt voor sporten. Maar kan er gwn niet tegen dat die vrouwen weer in hun eigen kleren weer passen en dan nog zeiken dat ze zich dik voelen. Terwel ik mij super hard voor moet sporten. Maar ben midden in de lockdown bevallen en nu het weer lockdown. Jk zit als maar ik heb thuis gewoon geen motivatie om te sporten. Stiekem ben ik zeker jaloers op ze.. en ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die het zelfde problem hebben. Maar het is echt niet leuk als je weer om moeten vechten om die kilos kwijt te raken.

Ik ben zon vrouw waar jij je over frustreert. Maar ik had ook ruim een jaar nodig om weer een oude vorm te hebben al paste ik wel gelijk in me oude maat broeken. Ik heb zoiets van: je hebt het mooiste bezit gekregen wat je maar kunt hebben en je hebt het zelf mogen dragen dus jammer dan als je dan een paar maten meer bent gebleven. Je lichaam veranderd nu eenmaal met een zwangerschap hoe je t went of keert. Misschien denk ik er te luchtig over. Maar ik moest er wel even op reageren als een van die vrouwen ?

Hier ook een vrouw waar jij je over frustreert . 
Na 2 bevallingen paste ik nog steeds mijn oude broeken  .ik was 16 kilo beide zwangerschappen aangekomen . De eerste 11 kilo viel ik zo af en voor de laatste 5 kilo heb ik eventjes een weekjes maandjes moeten sporten en gezond eten  eer dat ik mijn echte vorm weer terug had.
Mijn laatste bevalling was in de 1e lockdown ook overigens!
Het is logisch dat je lichaam niet meer hetzelfde is na je bevalling . Je hebt er ook wat moois voor gekregen 
Maar als je er zo mee zit misschien toch de motivatie proberen te zoeken om eens te gaan sporten buiten of thuis  nu in de lockdown de perfecte gelegenheid.
Al ga je maar een paar keer per week een flinke ronde lopen scheelt vaak ook al veel als alleen maar thuis zitten wat je zegt 

Succes 

Ik snap dat je baalt. Afvallen kan voor een groot deel door voeding, mogelijk kan je daar ns goed naar kijken.. sporten helpt maar is geen must. Uiteindelijk blijft afvallen een kwestie van meer verbranden dan je inneemt en is dieten gewoon altijd kut ;)

Ohh dat snap ik wel hoor.. het is niet niks om met de drukte van de baby en de lockdown erbij te moeten afvallen. Wees lief voor jezelf en accepteer het voor nu. Probeer die motivatie te vinden, en als dat pas na de lockdown is, so be it. 
Ik was 18 kilo aangekomen, maar veel vocht vanwege een zwangerschapsvergiftiging. Zat dus wel vrij snel weer in mijn oude maat met maar 5 kilo die er nog steeds af moeten. Ik ben net begonnen met mn dieet en nu ik me ertoe gezet heb gaat dat best goed. Ik doe aan snackzaterdag om het dragelijk te houden ?
Verder, verkijk je niet op die kledingmaat hoor. Ik had een totaalruptuur, vergiftiging, en een huilbaby. Heb 8 maanden veel te weinig geslapen en moest nog geopereerd worden omdat ik verklevingen in mijn vagina had, en een seksleven kan nog steeds niet. Heb de eerste maand bijna niks met de baby gekund en ben nog steeds bezig. Hurken, lang staan of lang lopen vind ik nog steeds pijnlijk. Ik ben er ook nog niet. Maar hee ik kan mijn jurk van toen weer aan, wilde je zeggen? ?
Iedereen speelt mooi weer naar anderen toe.

Terug
Bovenaan