terug kerende vaginale schimmel infectie

terug kerende vaginale schimmel infectie

Wat kun je er aan doen dan behalve zo n kuur van de dokter? Om het te voorkomen.
Hormonale schommelingen is ook wel zo maar het is echt vervelend ?Wie ervaart dit nog meer ?
 
Mijn lijstje met tips:

Wassen met alleen lauw water, geen vaginale douche gebruiken. Katoenen ondergoed. Maandverband van sanature gebruiken. Zonder slip slapen. Bij het eerste gevoel kun je 1 deel azijn verdunnen met 10 delen water. Met de oplossing kun je deppen, maar ook een tampon inbrengen gedrenkt met de oplossing. (Geen tampon als je zwanger bent) canesten kun je smeren en misschien is het raadzaam je partner ook een creme te laten gebruiken een tijdje. Mijn man en ik hebben dat ook gedaan op doktersadvies omdat we het anders constant op elkaar over zouden blijven dragen. Hij heeft er geen last van, maar jij wel. Daarnaast weinig suiker gebruiken.
 

Hallo
Wat een flink lijstje :)
De meeste dingetjes klinken voor mij inderdaad wel logische .
Maar weinig suiker ? Hoe bedoel je dat precies ?
En die zalf heb ik even opgezocht dat kun je toch niet op je vagina smeren ? is meer voor op de huid.
 
Schimmels leven op suiker daarom zo min mogelijk suiker kijk een op internet naar het candida dieet... mijn zusje heeft dat gedaan was meer voor een schimmel in haar darmen maar misschien kun je er wijs uit..

Succes!
 
Nooit aan het candidadieet beginnen. Ik was ermee begonnen en had de informatie bij de huisarts gebracht. Die belde mij op zaterdagmiddag op dat ik er accuut mee moest stoppen. (Zijn vrije zaterdag nog wel) Je lichaam heeft wel suiker nodig (koolhydraten) en dieet schrapt eigenlijk alles weg.
Maar we gebruiken wel allemaal te veel suiker. En daar leeft de schimmel heerlijk van.
 
Ik zou het idd ook nooit doen haha
Zij moest dat als laatste redmiddel.. daarna weer langzaam suikers toevoegen...
Heeft wel geholpen bij haar alleen ging dat dus puur om darmklachten geen vaginale schimmel.

:)
 
Ja precies
nou let wel op een aantal andere Dingetjes maar suiker laat ik toch echt niet staan hihi en zoveel eet en drink ik dat niet . Maar alle tips zijn natuurlijk goed bedoeld en altijd welkom
daarvoor is het forum ook bedoel :)


 
Terug
Bovenaan