Terug ledikantje in

<p>Vraagje wat is jullie ritueel bij slapen. </p><p>Mijn dochter is 1 jaar en slaapt inpersie gewoon goed alleen sinds altijd weekjes heeft ze bij ons in bed geslapen.</p><p>Dit was door een combinatie van extreem verlatings angst, veel onregelmatige diensten papa, snel opgeven met spenen Snachts tijdje verkouden geweest etc. </p><p>Onze dochter gaat savond naar boven speelt 10 min in haar kamer dan lekker douchen met papa en dan de laatste fles in bed.</p><p>Vorige ging het overleggen goed maar dat lukte laatste tijd wat minder. </p><p>Hoe graag mensen die zich hier in herkennen of ook hebben meegemaakt. </p>
 
Ik kan maar 1 ding zeggen: Ze moet in dr eigen bed in slaap leren vallen. Je moet doorpakken. Overleggen is heel gek voor een kind. Ze vallen in slaap in het ene bed en worden dan zomaar de volgende ochtend wakker in het andere bed. Ik snap dat her fijn werkt voor jullie (hier ook wel eens een enkele keer gedaan hoor) maar zo te horen is het nu gewenning geworden en dat kun je echt alleen maar 'afleren' door weer bij 0 te beginnen. Wees consequent en pak een paar avonden door... succes!
 
Terug
Bovenaan