terug na vakantie

Hi allemaal,
Zo is weer even wennen na 3 weken heerlijk relaxte weken vakantie weer terug in het drukke leven.
En wachtend op mijn nod dit weekeinde.
Het zal mij benieuwen, verwacht eigenlijk niet dat ik nu al zwanger zal zijn. De eerste cyclus na mijn miskraam was ook bijzonder rommelig met wel of geen bloedingen. Dus we zien wel. Ben na de vakantie wel gelijk weer begonnen met tempen. In het zh zeiden ze namelijk dat we na een maand of 4, als het niet lukt, contact op kunnen nemen met de gyn. Dus ik ga mijn lijstjes dan maar weer verzamelen.
Natuurlijk zoek ik nu al wel weer naar verschijnselen want ik zou nu toch in elk geval moeten weten hoe het voelt. Maar de meeste verschijnselen kwamen pas op het moment van mijn nod. Dus daar heb ik nu toch niets aan, gewoon afwachten dus.....
Groetjes

Hoi Nina,

Voor mij zit de vakantie er ook bijna op, ik heb deze week nog vrij, maar volgende week begint voor mij ook het normale ritme weer.

Wij zijn naar Italy geweest en jullie?

Ik hoop dat de red devils wegblijven dit weekend.. zeker als je nog niet echt iets voelt.. altijd weer spannend he die laatste dagen voor je nod.. De rode duivels wisten mij zelfs helemaal in Italie te vinden, die weten ook overal de weg he... HAHA..

Ik verwacht mijn ei ongeveer zondag, du voor ons begint de klusperiode er weer aan te komen..

Liefs Lill;-)

We zijn naar Turkije geweest, net zoals de andere helft vakantiegangers uit Nederland. Haha. Nee hoor, we zijn naar een rustig plekje geweest, waar nog geen rijen hotels staan. Was zalig.
Nou veel klusplezier dan maar he in het weekend.

Terug
Bovenaan