Terug naar de gynaecoloog

Hallo meiden,

Het zit nog steeds niet mee.... Nadat ik een paar weken terug bij het ziekenhuis ben geweest omdat de huisarts niet meer wist wat hij nog met mijn klachten kon doen (klachten "daar onder..."), was er een bacterie gevonden. Daar heb ik toen anti-b voor gehad. Ik ben maar liefst 2 weken klachtenvrij geweest, toen begon het weer...

Nu is het weer zo heftig en lig ik 's nachts weer uren wakker van de jeuk. Dus weer terug naar het ziekenhuis. Volgens de gynaecoloog heeft mijn huis nu een heftige reactie op alle medicijnen en zalfjes van de afgelopen 4 maanden. Dus geen infecties of bacterie meer nu. De balans is helemaal verstoord. Ik moet nu gedurende een maand hormoonzalf smeren en dan weer terug naar het ziekenhuis. Ik word er echt moedeloos van....

Gr Ingrid

Jeetje zeg, je hebt er wel echt pech mee!!!!!
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, deze laatste zw,schap 9mnd lang infectie´s gehad, ben zo blij dat de rust daar terug is!

Hopelijk helpt de hormoonzalf want dit is idd echt niet leuk meer :-((

Getver meid. Denk je er eindelijk vanaf te zijn begint de ellende weer. Ik heb dat 6 jaar geleden ook gehad. 3,5 maand en compleet open van onderen. Snap helemaal dat je er moedeloos van wordt. Sterkte in ieder geval.

en als je je huis (hihi) wast met een speciale zeep als lactacyd?? das toch ook om bv de ph balans van de vagina te herstellen. misschien helpt het iets tegen de jeuk.

@Smootylama: dat mag juist niet van de gynaecoloog. Wassen met uitsluitend water is het beste. Gelukkig deed ik dat al.
@Lorena: inderdaad letterlijk zwaar k*t!!!! Ha ha!

Terug
Bovenaan