Terug naar realiteit...

<p>Hallo dames, </p><p>Ik zit vandaag 4 dagen voor mijn NOD. </p><p>Voel eigenlijk niks benoemenswaardig.. heb de afgelopen week wel wat meer buikkrampjes gehad dan normaal maar dat kunnen ook mijn darmen zijn. </p><p>Borsten doen zelfs minder pijn dan normaal tussen eisprong en menstruatie. Ze lijken/voelen alleen iets groter, dat is niet normaal voor mij maar goed elke maand is weer anders. </p><p>En toch.... </p><p>Heb ik sinds dinsdagochtend het gevoel dat ik zwanger ben.. gisteren en vanmorgen testje gedaan. Beide omowit.. ik kan t gevoel niet loslaten ondanks dat ik niets heb wat erop zou wijzen dat het raak kan zijn. </p><p>Iemand een magische tip om dit gevoel wel los te kunnen laten?? </p>
 
Tsja was er maar een gouden tip he.. ik zou testen als je niet ongesteld wordt.. je weet maar nooit, maar tis nu nog wel vroeg om te testen..
 
Ja ik weet het maar als je dan leest hoeveel mensen 10dpo een positieve test hebben denk je toch, proberen kan geen kwaad. 
Ik vind ook gewoon raar. Lichamelijk ga ik er vanuit in de zeik genomen te worden.. van alles voelen wat er niet is.. 
Nu is dat totaal niet aan de orde maar is het mentaal f*cked up.. ik werk in de zorg dus veel overdag thuis alleen dus niet echt afleiding en ja de was enz is op een gegeven moment ook wel schoon haha
 
 
Ik snap je helemaal!ik heb ook gister test gedaan en was negatief. 4 dagen voor mn NOD. Dus wachten wachten wachten. Heb wel gevoelige borsten en rare krampjes in mn buik. Maar kan net zo goed dat ik zondag ongesteld ben. Ik zou gaan testen op de dag wanneer je je menstruatie zou moeten krijgen. Wie weet dan? 
 
De wens om zwanger te ralen kan mega sterk zijn en de inbeelding vam klachten ook... maar toch ik had ook dat gevoel zelfs 3 dagen boor míjn nod.. ik lag avonds in bed en dacht ja ik ben zwanger en deed een test dus geen eens met ochtend urine en ja daar was een mega licht streepje... nu inmiddels ruim 33 weken zwanger ? dus tja je gevoel kan juist zijn! Maar helaas soms het verlangen ook.. 
 
Ik heb dit 2x gehad. Zeker weten zwanger voelen. Beide keren was het niet zo uiteindelijk. Toevallig beide keren de eisprong erna zwanger geworden. Heel vreemd. 
 
Ik heb helaas geen tip voor je. De enige klacht die ik had voor ik een positieve test deed was een onverklaarbare vermoeidheid. Drie dagen voor NOD had ik nog een negatieve test. Enorm teleurgesteld, want ik wist zeker dat ik zwanger was. Uiteindelijk 1 dag voor NOD een positieve test. Geef de moed dus niet op ;)
 
Probeer het echt los te laten. Ik zit in hetzelfde schuitje als jij... maandag NOD. Ik was vorige maand eindelijk zwanger wat een miskraam werd. Toen zei ik ook tegen mezelf en later mn vriend: ik ben gewoon zwanger denk ik. Ik voelde het ook . Was heel rustig.. en zelfs pas bij 2 dagen overtijd getest. Op de een of andere manier dacht ik toch niet ongesteld te worden.Die ervaring vorige maand maakt het nu wel lastiger. Omdat ik op de symptomen ga letten die ik vorige maand had. En ga vergelijken. Terwijl elke zwangerschap weer anders kan zijn. Mindfuckkk! XDNog even geduld.. zoek afleiding.. en test nooit eerder dan NOD. Dat is mijn ervaring. Je bent zwanger of niet... dus dan kan je beter nog even wachten.
 
Terug
Bovenaan