Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Onze kleine meid is in november en december 07 veel ziek geweest. Waarschijnlijk door buikvirussen en misschien ook wel een koemelk-allergie. Ze is hiervoor twee keer opgenomen in het ziekenhuis omdat ze dreigde uit te drogen. Na de tweede opname zijn we op advies van het ziekenhuis gestart met Nutramigen. Dit is zeer ligt verteerbare melk die ook wordt gegeven aan kindjes met een koemelk allergie. Ze was in no-time beter en het gaat nog steeds geweldig!
In overleg met de kinderarts beginnen we vandaag met de gewone 'hypo-allergenen voeding'. Dit gaat heel spannend worden. Zal ze weer ziek worden of gaat het goed. We hopen natuurlijk het laatste! Ik vind het wel een beetje eng hoor...ik wil niet dat ze weer zo ziek wordt.
quote: boli schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2008 16:01:43&apos);
Onze kleine meid is in november en december 07 veel ziek geweest. Waarschijnlijk door buikvirussen en misschien ook wel een koemelk-allergie. Ze is hiervoor twee keer opgenomen in het ziekenhuis omdat ze dreigde uit te drogen. Na de tweede opname zijn we op advies van het ziekenhuis gestart met Nutramigen. Dit is zeer ligt verteerbare melk die ook wordt gegeven aan kindjes met een koemelk allergie. Ze was in no-time beter en het gaat nog steeds geweldig!
In overleg met de kinderarts beginnen we vandaag met de gewone 'hypo-allergenen voeding'. Dit gaat heel spannend worden. Zal ze weer ziek worden of gaat het goed. We hopen natuurlijk het laatste! Ik vind het wel een beetje eng hoor...ik wil niet dat ze weer zo ziek wordt.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Linda
Tuurlijk wil je niet dat ze weer ziek wordt!
Ik hoop dat het goed zal bijven gaan!
Zondag kreeg Isabelle flinke diarree. Vandaag 7 poepbroeken met flinke diarree. De stank van de broeken is weer net zo erg als toen ze ziek was.
Onze kinderarts is op vakantie. Advies van het ziekenhuis is om nu te stoppen met de hypo-allergenen melk en dit weekend weer te beginnen met deze hypo-allergenen melk. Als het weer mis gaat (ja we blijven lekker bezig!) kunnen we terug naar onze eigen kinderarts.
Hopelijk komen haar darmpjes snel tot rust met de Nutramigen. Want zo vliegen de pondjes er weer hard af en daar had ze net zo hard voor gewerkt...