Terug op forum maar zo bang....

Hallo allemaal,

Morgenochtend om 10.00 uur heb ik mijn eerste echo, ben nu iets meer dan 8 weken zwanger, Heb vorig jaar een tijdje op het zwanger worden na een miskraam 'rondgehangen' Ik heb in nov 2009 en in februari 2010 een miskraam gehad in februari bleek het niet goed te zijn toen ik mijn eerste echo bij 11 weken had, daarna curettage wat er behoorlijk ingehakt heeft..daarna een jaar lang iedere maand een teleurstelling en gelukkig nu 8 weken zwanger, durfde er bijna niet meer op te hopen en had net een afspraak gemaakt bij gyn. voor verder onderzoek....
Waarschijnlijk kon ik het toen even van me afzetten want toen bleek in 'ineens' zwanger...
Ben echt ontzettend blij maar ben ook zo bang...heb al dagen nachtmerries over mijn echo met weer een vruchtje dat niet leeft en kan vandaag, ik ben heel de dag vrij, echt nergens anders aan denken...
Durfde me ook niet eerder op dit 'november' forum te begeven omdat ik iedere dag bang bent dat het toch weer misgaat. Hopelijk morgen een klein beetje meer zekerheid...
Ik hou jullie op de hoogte, o ja, ik ben volgens mijn eigen berekening 8 november uitgerekend.

Groetjes, Karlijn
 
Gefelciteerd!
Wat een nare ervaring een miskraam.
en dat bij 11 weken nog wel...

Ik hoop dat je toch wat kan genieten en na morgen helemaal!
Hou je ons op de hoogte hoe het was?
 
Begrijp helemaal je ongerustheid en logisch ook, het is namelijk niet niks wat je mee heb gemaakt.

Maar toch bij deze gefeliciteerd en hoop dat je na morgen wat gerust gesteld bent en dat je dan toch een beetje kan gaan genieten. Wat moeilijk zal zijn maar zal duimen voor je, dat alles goed blijf gaan.

Liefs Miranda
 
Verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt meid.
Ik hoop echt dat de echo morgen je goed nieuws brengt en wat meer rust. Ik heb zelf 2x een miskraam gehad voordat het goed was gegaan. Mijn zoontje is nu 14 maanden. Echt de dagen kropen voorbij voor de echo en was zo opgelucht toen de echo eindelijk goed was.

Nu ben ik zwanger van de 2de, met oud en nieuw weer een miskraam gehad. Echt zorgeloos zwanger zijn zit er nooit meer in. Gelukkig heb ik nu al 2 echo`s gehad waarop een kloppend hartje te zien was. Ik probeer nu alle zorgen opzij te zetten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Het is wel zo, hoe langer ik zwanger ben, hoe minder de zorgen.

Veel succes morgen!
Liefs Milou
 
Ik kan me héél goed voorstellen dat je zo onzeker bent. Ik heb zelf begin januari ook een miskraam gehad met 10,5 week. Ben nu 6 weken en ook zo onzeker dat ik er niet van kan genieten. Iedereen om heen zegt ook"ja het zit deze keer wel goed"maarja...

In ieder geval heel veel succes morgen en ik hoop echt voor je dat alles goed is!

Liefs P
 
Herkenbaar... Hier is het zwanger worden en het zwanger blijven ook moeilijk,(4x mk) je onzekerheid herken ik heel erg. Ik hoop dus enorm voor jou en mij ;-)) dat de dagen voorbij gaan vliegen en je gauw voorbij de 12 wekengrens bent...
 
JAAAA alles is goed!
Vanochtend dus echo gehad en ze moest even heel goed zoeken (ik werd echt gek van de zenuwen..) maar ze heeft het 'kindje' gevonden met een heel mooi kloppend hartje! pfff....
Volgende echo op 18 april, nog even geduld dus weer maar ik voel me al een stuk zekerder!

Groetjes, Karlijn
 
Terug
Bovenaan