Terug uit Disney Parijs

Hoi allemaal.
Gisteravond laat weer thuis gekomen uit Parijs!
Wat was het leuk!
Zoveel te zien en te beleven..echt vermoeiend ook..alleen nee..voor Lieve is er nog niet veel aan..Echt te jong!
Ze vond veel eng, lawaai, en die lopende Disney figuren zag ze niet zo zitten!
Ik probeer even een foto te plaatsen..
Weekend nu..lekker bijkomen!!
Gr Rina

hotel!!

Lieve in de hotelkamer..

Links een nichtje..en dan Lieve met Bente..schattig he!

Hier Mees met Minnie..hij kreeg een kusje!! ahhh
Nou, even een indruk zo he!!
Gr Rina

hoi Rina,

wat zien die meiden er schattig uit zo met die diademen op.
En Mees helemaal stoer met Minie mouse haha nog wel een kusje ook...Het ziet eruit alsof jullie een goede tijd hebben gehad.
Maar jij vond er voor Lieve dus eigenlijk weinig te doen begrijp ik. Wij twijfelen nl zelf nog steeds of we zullen gaan. Het lijkt me super leuk om alles in het echt te zien, maar weet dus inderdaad niet hoe die kleine zal reageren.

Zijn er meer jonge kinderen die geweest zijn en wat vonden ze ervan?

Groetjes Tamar

Hoi Tamar..
Nee, ik zou echt niet voor zoveel geld..want het kost genoeg..met/voor zo'n jong kind gaan..
Het is dat wij met opa en oma gingen, en nog met neefje en nichtje..maar met Lieve alleen is er weinig te doen..
Veel attracties zijn niet voor haar..en het is er zo druk, dat ze niet los kunnen rondlopen..
Dus hele dag buggy zitten..
Is uiteraard kind afhankelijk..sommige vinden het misschien heerlijk om te worden rondgereden..Er is genoeg te zien..Maar denk een beetje te groots, en overweldigend voor onze kleintejs..
Vanaf 5 jaar denk ik pas dat het leuk word..kunnen ze meer mee in iets..
Als je met 2 volwassenen gaat en een jong kind, moet er steeds 1 bij het kind buiten wachten, en kun je nooit..of iig weinig.. samen doen..
Ligt er dus aan wat je zelf wilt..maar ik zou het niet doen..De vliegende tapijtjes lijken onschuldig, maar Lieve gilde het uit..ben zelfs na het wachten in de rij..uiteindelijk weer uitgestapt..Ze wilde echt niet!!
Lekker doorsparen en later gaan..haha
Maar dat bepaal je natuurlijk gewoon zelf he!
Het is mijn idee erover..
Gr Rina

Terug
Bovenaan