terug uit het ziekenhuis.

A

Anoniem

Guest
Nou meiden, blijkbaar lijkt m'n beeb nu al op d'r broertje.
Afgelopen dinsdag ben ik opgenomen geweest voor 2 dagen omdat de weeen waren begonnen. Dit dus met 35 wkn en 2 dgn. Nog te vroeg!!
Met m'n 1e ben ik ook opgenomen geweest omdat de weeen begonnen maar toen met 33 wkn en 6 dgn. Dus toen gaven ze me nog weeenremmers. Nu lieten ze  de natuur zijn gang gaan. Gelukkig zijn ze de volgende dag gestopt en mocht ik naar huis. Weleens waar met 2 cm ontsluiting en slijmprop verloren maar goed dat kan nog wel een week zo blijven. Er is me wel verteld dat alles heel "week" is van binnen en ze het hoofdje al voelen dus als de weeen  nu weer beginnen of de vliezen breken dan zal het nog sneller te wereld komen dan d'r broertje (die is  met 6 uurtjes geboren).  Nu dus rust, rust en rust houden en hopen dat ze nog een poosje blijft zitten.
Duimen jullie mee???

Mams79

OK ik ben druk aan het voor je!!!

Blijf lekker rustig en laat je maar verwennen!!!

Veel liefs Nika

Ik duim zeker voor je mee...maar wat een spanning geeft dat he?
och och....

bij mij is het ook al zo week als boter zoals de gyn zei....haha...
hoop ook op een snelle bevalling....
duimen we voor elkaar dan, oke? oke! haha

succes mams!

Liefs Jo

nou wel fijn als de baby nog even blijft zitten maar kan me ook voorstellen dat je het zat bent,,dat ben ik namelijk ook haaha

wat doen ze nou als het van de week wel gaat doorzetten laten ze het dan komen of vinden ze het dan nog te vroeg?

liefs cora

Bedankt lieve meiden!!
Vind het moeilijk om dingen uit handen te geven en het rustig aan te doen maar....het is voor een goed doel!!!

En Cora, ja als ze nu komt dan laten ze de natuur gewoon z'n werk doen. Vanaf 34 weken zwangerschap houden ze het niet meer tegen met bijv. weeenremmers.
Dus nog even hopen dat ze het vol blijft houden want verlang er vreselijk naar om d'r gelijk mee naar huis te kunnen nemen. Dit heb ik namelijk niet gehad met m'n 1e kindje (4 weken ziekenhuis). Dus heb er veel voor over...

Mams79

Veel succes de komende dagen!!

Gek hoor, dat ze het dan niet meer tegen houden. Ik had graag gezien dat het kon of dat ze het hadden gedaan. Al die toestanden met Simon  hadden van mij achterwege mogen blijven!

groet,
Jinny
mv Ruben (30-07-2005), Tirza en Simon (03-10-2007)

Terug
Bovenaan