Terug uit het ziekenhuis

Ik zal dit keer proberen het berichtje maar één keer te posten haha...

Vandaag in het ziekenhuis geweest. Bloed wezen prikken en aan de ctg gelegen. Ctg was gelukkig helemaal goed, maar mijn bloed niet. Mijn lever is van slag en dat veroorzaakt de jeuk. Om daar helemaal zeker van te zijn is een test nodig wat een week duurt voordat de uitslag er is en dat heeft nu niet zoveel zin en dus ik mag er geen medicijnen voor, omdat dit invloed heeft op de kleine. Maar omdat ik ook niet door kan blijven lopen zo moet ik morgen om 8 uur in het ziekenhuis zijn en gaan ze me inleiden. Eerst met pillen. Ik ga in elk geval niet meer naar huis zonder dat de kleine geboren is, ik blijf in het ziekenhuis. Maar betekend ook niet dat ie er morgen is. Spanning begint dus aardig te stijgen bij ons!! Met een beetje geluk is de jeuk na de bevalling weg en anders moet ik alsnog aan de medicijnen, maar we hopen op het eerste!

Verder heb ik wel al één cm ontsluiting.

Hou jullie op de hoogte!

zoo word nu wel erg spannend om ons heen! zolang zaamaan komen de babys.
zou zeggen heel veel succes! doe je best en hopelijk valt het mee met je lever!

Ow das minder....maar wel fijn dat ze de kleine daarom wel gaan halen.spannend hoor,en een fijn idee dat ze zo goed ingrijpen

word idd druk al met onze febr/maart babys
moet zelf nog even wachten tot eind maart begin april
geloof namelijk nooit dat ie van mij veel eerder komt haha
liefs jootje

Er gaan een aantal baby's bijkomen deze week!!! Spannend hoor!!!

Meid heel veel succes en hopelijk gaat alles goed en ben je snel van je jeuk af!!

Liefs ciomama

hehe onderhand worden we gehoord

ik ben trowuens 38,5 week en mag nu zo'n beetje alle medicatie omdat het niet meer zou schaden
zit zelfs aan de prednison!

maar ja, kindje halen is natuurlijk veel betere optie, daar hopen wij morgen op.

gaan daar met 3 tassen aankomen, zo van ik ga niet meer weg, hopen dat lukt

en idd komen veel beebs aan deze week, dat is wel weer super

Terug
Bovenaan