Terug uit Istanbul, het was geweldig en...................ik ben weer ongesteld geworden

Hallo meiden,

Ik heb jullie gemist, en er is heel wat gebeurd voor zover ik het al heb kunnen lezen in de dagen dat ik er niet was. Het vreselijke bericht van Mick dat ze gaat scheiden, en Pietje die een ander onderkomen heeft gekregen..............de rest moet ik nog lezen

Ik zal jullie even bijpraten.

Mijn man en ik zijn dus net terug van 5 dagen Istanbul.

Het was er geweldig, toen we net aangekomen waren waren we wel even in een kleine scock, zo'n grote stad hadden we nog nooit gezien (van horizon tot horizon alleen maar Istanbul, overal om je heen, en er wonen zo'n 20 miljoen mensen in Istanbul. En het leek wel of ze allemaal waren waar wij op dat moment ook waren. Mijn hemel wat was het druk, hectisch rumoerig  en chaotisch. Maar ook erg leuk, spannend en grappig.

En na heel even waren we er ook aan gewend, en gingen we mee in het ritme van Istanbul

We hebben eigenlijk alles gezien wat er te zien was, hier een opsomming:

Het Topkapi Paleis
De Hagia Sofia
De Sultan Ahmed moskee (blauwe moskee)
Het Hippodroom
De ondergrondse Cisternen
Istiklal Cadessi (grote beroemde winkelstraat)
De Galatatoren
De Galatabrug met zijn cafee's en restaurantjes
De Prinseneilanden (Adalar)
Het Dolmabache Paleis
De Bazaar
De Bospurus
Enz enz enz

We hebben het allemaal gezien, zijn overal binnen geweest waar mogelijk, het was lekker weer behalve de laatste twee dagen ( flinke regen en onweersbuien) hebben wij weer
En het was leuk voor een keer, ik heb nu alles gezien dus zal niet zo heel snel nog een keer gaan maar ik kan het jullie zeker eens aanraden.
Voor tips: Vraag het me!

Helaas was de terugreis iets dramatischer, eerst 5 uur vertraging en toen hoorde we op het vliegveld dat we in Amsterdam zouden landen, dat is niet zo erg zal je zeggen, en we wonen in Utrecht maar.................we waren vertrokken vanaf vliegveld Eindhoven (betere vluchttijden was de bedoeling) en daar stond ook onze auto nog op ons te wachten

Dus vanaf Amsterdam nog naar Eindhoven gemoeten om de auto op te halen en uiteindelijk lagen we vanacht pas om een uur of 3   in bed.
Zucht.............

Vanochtend toen ik wakker werd voelde ik het al. En ja hoor even later werd ik Ongesteld. Klote dus

Maar het goede nieuws is, dat de Medion wel geholpen heeft, we hadden nu dik 2 miljoen goede zaadcellen na bewerking en mogen dus nog doorgaan met IUI
Dus woensdag weer voor een uitgangsecho en als die goed is: Op naar IU nummer 4 alweer

Nou goed dit was het wel even, ik ga nu slapen, ik ben moe en morgen moet ik weer werken

Groetjes

Cynthia

We heb

Lieve Cynt,

Wat kan je weer lekker vertellen over Istanbul, wauw wat hebben jullie veel gezien zeg, zo te lezen een hele mooie stad, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.

En wat een zware terug reis, jeetje nog helemaal naar Eindhoven om jullie auto op te halen, wat zullen jullie uitgeput zijn zeg. Kom maar een beetje bij en goed dat je vroeg je mantje in duikt, en werkse voor morgen.

En wat ontzettend balen dat je ongi er door heen gekomen is maar wel heel fijn dat jullie 2 miljoen hebben gehaald gefeliciteerd, heel veel succes met de aankomende iui..

liefs en een knuffel van mij

hi,

Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad! en natuurlijk ontzettend balen dat je weer ongi bent geworden, het is niet eerlijk he.

succes
Marielle

Heeeey Cynt,

Welkom terug uit de grote boze stad. Ja er gebeuren veel dingen op dit forum. Leuke maar ook minder leuke dingem.
Blij te horen dat je een leuke tijd hebt gehad. Graag had ik je anders zien terug komen. Helaas...maarre wel goed nieuws van de zwemmende wonders. Mag je best blij mee zijn!!!! het komt echt ooit en keer!!!!!!!!

Pietke krijgt nu veel aandacht, en zal wel moeten wennen. Ikke ook, het is zo stil hier in mijn nieuwe huis. Het huis wat nog helemaal vol rommel staat, hahahaha. Kan daar tot nu toe nog goed mee omgaan. kriebels duiken af en toe op....

Nog 1 dag provera en dan gaan we ongesteld worden om te starten met spuiten. Hoop zo dat het goed aanslaat.

Een dikke knuf de buf
Sjan

Terug
Bovenaan