Hallo meiden,
Ik heb jullie gemist, en er is heel wat gebeurd voor zover ik het al heb kunnen lezen in de dagen dat ik er niet was. Het vreselijke bericht van Mick dat ze gaat scheiden, en Pietje die een ander onderkomen heeft gekregen..............de rest moet ik nog lezen
Ik zal jullie even bijpraten.
Mijn man en ik zijn dus net terug van 5 dagen Istanbul.
Het was er geweldig, toen we net aangekomen waren waren we wel even in een kleine scock, zo'n grote stad hadden we nog nooit gezien (van horizon tot horizon alleen maar Istanbul, overal om je heen, en er wonen zo'n 20 miljoen mensen in Istanbul. En het leek wel of ze allemaal waren waar wij op dat moment ook waren. Mijn hemel wat was het druk, hectisch rumoerig en chaotisch. Maar ook erg leuk, spannend en grappig.
En na heel even waren we er ook aan gewend, en gingen we mee in het ritme van Istanbul
We hebben eigenlijk alles gezien wat er te zien was, hier een opsomming:
Het Topkapi Paleis
De Hagia Sofia
De Sultan Ahmed moskee (blauwe moskee)
Het Hippodroom
De ondergrondse Cisternen
Istiklal Cadessi (grote beroemde winkelstraat)
De Galatatoren
De Galatabrug met zijn cafee's en restaurantjes
De Prinseneilanden (Adalar)
Het Dolmabache Paleis
De Bazaar
De Bospurus
Enz enz enz
We hebben het allemaal gezien, zijn overal binnen geweest waar mogelijk, het was lekker weer behalve de laatste twee dagen ( flinke regen en onweersbuien) hebben wij weer
En het was leuk voor een keer, ik heb nu alles gezien dus zal niet zo heel snel nog een keer gaan maar ik kan het jullie zeker eens aanraden.
Voor tips: Vraag het me!
Helaas was de terugreis iets dramatischer, eerst 5 uur vertraging en toen hoorde we op het vliegveld dat we in Amsterdam zouden landen, dat is niet zo erg zal je zeggen, en we wonen in Utrecht maar.................we waren vertrokken vanaf vliegveld Eindhoven (betere vluchttijden was de bedoeling) en daar stond ook onze auto nog op ons te wachten
Dus vanaf Amsterdam nog naar Eindhoven gemoeten om de auto op te halen en uiteindelijk lagen we vanacht pas om een uur of 3 in bed.
Zucht.............
Vanochtend toen ik wakker werd voelde ik het al. En ja hoor even later werd ik Ongesteld. Klote dus
Maar het goede nieuws is, dat de Medion wel geholpen heeft, we hadden nu dik 2 miljoen goede zaadcellen na bewerking en mogen dus nog doorgaan met IUI
Dus woensdag weer voor een uitgangsecho en als die goed is: Op naar IU nummer 4 alweer
Nou goed dit was het wel even, ik ga nu slapen, ik ben moe en morgen moet ik weer werken
Groetjes
Cynthia
We heb