terug uit Leiden met 2 mooie dochters!!!

A

Anoniem

Guest

Hoi hoi allemaal,
hier even een heeele korte update van mij..... na 3 keer loos alarm met onverklaarbaar bloedverlies, moest ik in het ziekenhuis blijven. Uiteindelijk ben ik met 36w2d afgelopen dinsdag ingeleid en om 19:25 bevallen van Brenda en om 19:30 bevallen van Samantha!!!

Ben  net een uurtje thuis met Brenda. Samantha ligt inmiddels in het ziekenhuis in Alkmaar omdat ze nog wat aan de lichte kant is en haar temp en bloedsuikerspiegel nog niet goed onder controle heeft.
Maar verder gaat alles goed....

De lange versie volgt als ik weer wat beter kan zitten. hahaha

Liefs,
Sara

Sara;

Van harte gefeliciteerd met je 2 mooie dochters. Ik hoop dat Samantha ook lekker snel naar huis mag komen zodat je gezinnetje kompleet is!

Groetjes Joyce

Hoi Sara

Hartelijk gefeliciteerd met je 2 dochters. Hopelijk heb je ze snel alletwee thuis.

Groetjes natalie

hoi sara

wat lees ik nu!
gefeliciteerd!
netjes vol\gehouden toch he?
met ruim 36 weken!
en fijn dat samanta toch in alkmaar is!

geniet er lekker van en ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!

groetjes sandra

Hoi meiden,
hier gaat het nogsteeds goed. ik ben al weer wat opgeknapt na alle drukte. ik heb nog wel wat last maar het gaat. met samantha gaat het goed. ze komt beetje bij beetje aan. ze heeft alleen nogsteeds niet genoeg spekjes om haar temp goed te houden. vandaag gesprek gehad bij de kinderarts en daar kwam jammergenoeg geen nieuwe info uit. maar goed, zolang het goed gaat met de kleine schat heb ik geen klagen.
met brenda gaat het ook goed. ze heeft vandaag voor het eerst echt aan de borst gedronken, maar het is nog wel vermoeiend voor zo'n klein frummeltje.

ik ga maar weer slapen. brenda moet over 1,5 uur alweer gevoed worden.

Groetjes,
Sara

hoi sara
wat een mooie meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik hoop voor je dat samanta snel wat bijspekt zodat je je beide meisjes lekker thuis kan hebben
geniet ervan
liefs sandra

Hoi Sara,

Van harte gefeliciteerd!!!
Wat een mooie meisjes. Fijn dat het goed gaat, hoop dat Samantha ook snel naar huis mag. Je zal er best druk mee zijn, heen en weer rijden naar het ziekenhuis. Ik weet er alles van. Geef je borstvoeding en kolf je dan voor Samantha?

Geniet van je 2 mooie meiden.

Groetjes,
Angel

Hi Sara,

Heel grappig om dit te lezen. Jouw Samantha heeft naast mijn dochter Rebecca gelegen op de couveuse kamer. Gister zijn wij over gegaan naar de warme kamer. De couveuse met het vlaggetje. En vandaag hoorde ik de zusters zeggen dat Samantha naar huis mocht!!

Van harte gefeliciteerd, geniet er lekker van.

Groetjes van jou dochters naamgenoot,
Samantha

Terug
Bovenaan