Terug uit Parijs & helaas ronde 18....

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ik ben weer terug uit Parijs en jeetje...wat een ervaring was dat! Een hele hoop mooie en unieke dingen gezien.....Dat had ik even nodig zo'n 'snoepreisje'....Alleen wel terug gekomen met de rode duivels dus helaas voor ons alweer ronde 18!!

Nou ja, ik had ook niet veel verwacht deze ronde maar hopen blijf je toch doen ook al weten wij hoe het zit.....Nu maar naar de 7de & de 17de toe leven en hopelijk kunnen we dan ECHT gaan beginnen, ook al is het met medische hulp!

Fijne dag!! Liefs Lynn.

Hè dat is balen, maar gelukkig heb je inderdaad nog die afspraken om naartoe te leven en nu natuurlijk even een weekje relaxen. Fijn trouwens ook dat je het zo leuk hebt gehad in Parijs! Had je wel verdiend ;)

Lekker he zo'n snoepreisje. Wel weer even balen nu, maar je hebt ook iets om naar uit te kijken in februari.
Hoop voor jullie dat j edan meer duidelijkheid hebt en anders gewoon naar een ander ziekenhuis stappen hoor!

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Heb je ook echt even verdient!
Balen van de rode duivels, maar de hulp is voor jullie in zicht, dat is ook belangrijk!

Liefs Daisy

fijn dat je het zo leuk heb gehad..en balen van die rode duivels weer:-(
sterkte meid.

liefs

Wat gaaf zeg dat je lekker in parijs bent geweest! Wel jammer dat je rode duivels er weer zijn....... Gelukkig is het bijna 7 februari en hopelijk kunnen julie dan snel met de behandeling beginnen!

Op naar 7 febr!

Ja top is Parijs hè?!! Fijn dat je zo genoten hebt! Even je gedachten ergens anders.

Inderdaad flink baken van de rode duivels maar nu op naar de 7de!

Gave stad he..... Maar wat balen dat je ongesteld bent geworden, had graag een ander berichtje van je gelezen hier... Sterkte en jij vol goede moed op naar februari, wie weet gaat het jullie vee geluk brengen!

Terug
Bovenaan