terug uit pipodorp!!

hoi meiden,

nou we zijn weer terug vanuit pipodorp.....
pipodorp is echt een geweldige camping met allemaal pipowagens, overal staan heel kleine speeltuintjes en er is een erg leuke kroeg genaamt mamaloe.........
het is een geweldige camping voor de kinderen, alleen is het wat leuker als ze ongeveer een jaartje of 3 a 4 zijn, want nu kon Bram natuurlijk niet alleen zijn gang gaan, er staan ongeveer om de 4 pipowagens een speeltuin dus als je kindje iets ouder is kan het gewoon alleen naar de speeltuin omdat je vanaf je teras bij de pipowagen de speeltuin kon zien maar onze knuppel ziet natuurlijk nog geen gevaar als er andere kinderen op de schommel of glijbaan zitten, of met van die draaidingen bezig zijn..........Bram vondt het wel heel erg leuk maar papa en mama denken toch dat het leuker is als hij iets ouder is, voor papa en mama zelf natuurlijk!
ook bij speelstad oranje zijn we geweest maar daar is Bram echt nog te klein voor en is ook leuk voor kinderen vanaf ongeveer 5 jaar......
we hebben ons wel heel erg vermaakt op de camping hoor alleen het slapen daar vondt Bram niet leuk, dus hij heeft 2 nachten tussen ons in geslapen en omdat het vandaag ook weer erg warm werd en we geen zin hadden om Bram in zijn campingbedje te zetten zodat we even rustig buiten konden zitten hebben we besloten om een dag eerder naar huis te gaan, want als we Bram niet in zijn campingbedje zouden zetten moesten we natuurlijk contstant achter hem aan omdat naast ons huis een speeltuin lag en om continu binnen te zitten met de deur dicht, is ook niet leuk.......
maar we gaan zeker nog een keer weer terug naar pipodorp alleen wachten we nog even tot Bram ongeveer 4 a 5 jaar is

liefs ilona

Hoi Ilona,

Onze buren zijn er laatst ook een paar dagen geweest. Hun kinderen zijn 6 en 4. Zij hadden inderdaad genoten.
Hebben jullie ook gezwommen?
Was het niet vreselijk druk in Oranjestad?

Jammer dat jullie eerder thuis zijn (al vinden jullie dat waarschijnlijk zelf niet). Ik geniet altijd van daagjes weg van thuis, dus ik zou balen van een dagje eerder terug......

Groetjes, Karin

hoi Karin

idd, bij die leeftijd van 4 en 6 kan ik me voorstellen dat ze het helemaal geweldig zouden vinden.....
speelstad oranje was niet echt druk vond ik, gelukkig viel dat wel mee dus
en natuurlijk is het jammer om eerder naar huis te gaan maar vondt het ook zo zielig als ik Bram in zijn campingbedje buiten moest neerzetten terwijl hij bij ons achterthuis alle ruimte heeft en heel veel speelgoed buiten heeft....... maar wij gaan vast en zekers nog weer naar pipodorp toe maar dan over een paar jaartjes

liefs ilona

Terug
Bovenaan