terug uit portugal

A

Anoniem

Guest
en wat is het hier dan weer koud!!! Gisteren zaten noa en ik nog lekker voor ins huisje in de zon en noa in haar zwembroek. Was wel de enige dag trouwens met zon maar de andere 2 dagen was het wel rond de 17 graden dus lekker zonder jas.
Het was echt heerlijk en we hebben echt genoten maar het is ookaltijd weer fijn om thuis iedereeen te zien.Maar het was ook erg fijn voor Noa en voor mij om opa en oma te zien.
Nou een paar foto's (kwamen er pas heel laat achter dat er een vetvlekop de lens zat).

heerlijk he!

groetjes chimene

Wat heerlijk dat jullie het fijn hadden, en het ziet er gezellig uit hoor!!
Vondt Noa het leuk, alleen met mama op stap!?
Idd leuk ook om oma/opa weer te zien..jouw ouders??
Alleen wel jammer dat het snel weer voorbij is, achja dat is nou met alle leuke dingen he??
Gr Rina

Nou dat ziet er zeker gezelli uit!!! Wat heerlijk zeg met je dochter op stap, en by the way  wat een mooie ogen heeft je dochter!!

gr. Ilone

wat lekker er even tussenuit,en 17 graden is dan toch wel fijn.vergeleken met hier.bbbbbbbbrrrrrrrrrr.

leuke foto,s

gr petra

Hoi Chimene,

Hele mooie foto's, jullie hebben echt genoten, vond Noa zo'n weekendje weg met alleen haar mama leuk?
En ik ben het met Ilone eens, Noa heeft echt mooie ogen!

Groetjes,
Shivana

dat ziet er heerlijk uit zeg!
leuk dat jullie zo genoten hebben...
x

Zo dat ziet er zeker lekker uit! Heerlijk om zo even weg geweest te zijn.
En ik kan me voorstellen dat het dan hier wat tegenvalt met de temperatuur.

Groetjes en helaas vrees ik voor je dat het hier niet echt warmer gaat worden nog,
Tamar

Het was echt heerlijk zo samen met Noa, dat was eigenlijk nog nooit voorgekomen. Was leuk voor Noa, voor mezelf en voor mijn ouders.
Ik heb met Noa nooit het idee dat ik met een 4 jarige op pad ben. Ze maakt nooit ergens een probleem van en zeurt nooit. We zijn een paar keer met de auto op stap geweest en behalve een keer spugen onderweg vindt ze alles geweldig. We zitten ook met dezelfde muziek mee te blerren echt super.

Tja en met die mooie ogen wist ze iedereen om haar vingertjes te winden daar in portugal, ze zet dan ook een apart sjans glimlachje op. Kreeg echt zo'n visioen van allemaal jongens opd e stoep over een paar jaar. In het restaurant werkte het lachje goed want ze kreeg steeds gratis drinken van de obers .
De laatste dag (noa in zwembroek) was het trouwens zo voor de caravan al 27 graden, erg dan he om weg te gaan!

groetjes chimene

Terug
Bovenaan