Terug uit Rome

He Lieve Meiden,

Ik ben weer terug uit Rome en heb het heerlijk gehad!! Heb gisteren precies op de 21 ste dag een druppeltje bruin bloed verloren. Zou het een innesteling kunnen zijn. Had vorige week wel heel goed slijm en las dat dat toch heel belangrijk is om zwanger te worden, we hebben het op tijd gedaan. Hoop zo dat het raak is. Maar heb wel heel veel gestapt in Rome en toch ook wel alcohol gedronken. Dus laten we hopen dat de innesteling goed is gegaan.

Voor de meiden die zwanger zijn geworden van harte gefeliciteerd, las Claudy dat je zwanger bent, van harte gefeliciteerd, moet nog wel heel veel terug lezen. Las Cynthia dat je toch weer ongi bent geworden, als ik jou was zou ik niet afwachten tot en maart 2005, zou toch een second opinie vragen hoe en wat en hoe verder.

Liefs Mick

Hai Meid, wat fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad!
Zou het dan echt zover zijn bij je?
Spannend hoor, he we mailen nog wel even ( zit nu op mijn werk)
Maar je zegt dus ook dat ik nu maar eens verdere stappen moet gaan ondernemen?

Ik vind het ook te lang om te wachten tot maart april 2005 en dan moet je nog maar afwachten waneer je aan de beurt komt natuurlijk.

Maar ik dacht dat alternatieve genezing misschien wel wat voor me zou kunnen zijn. Je weet maar nooit.

He we spreken nog........

Doeg doeg

He mick, fijn dat je er weer bent, fijn dat je het zo leuk hebt gehad in rome, en wie weet nog wel een ander leuk kadotje in het vooruitzicht.....!

Liefs Molly.

Hoi lieve Mickey,

Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn "down"berichtje....

Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben!

Hoop voor je dat het raak is... enneh.. die alcohol... ik zit ook gewoom aan een wijntje hoor (hahaha meer dan een).....

De gyn heeft mij gezegd.. dat de weken voordat je een positieve test hebt (2 weken) dat het dan alleen nog maar celdeling is en er nog geen contact/uitwisseling van voedings-afvalstoffen tussen moeder en kind op gang is.... dus daar hoef je je in elk geval niet druk om te maken...

Wanneer heb jij je nod? ik ± de 23e....

Liefs Lill

He Meiden,

Bedankt voor jullie reacties op mijn mailtje!! Geen dank hoor Lill, kan me zo goed voorstellen hoe je je zo af en toe voelt, het blijft moeilijk zo af en toe, gewoon niet opgeven, zie al die andere berichtjes van al die andere meiden die toch na twee en half jaar zwanger zijn geworden. Bedankt voor je tip dat lucht op, dat het niet schadelijk is, het blijft spannend voor ons of het wel of niet raak is. Mijn nod zal ook ongeveer rond de 23 ste zijn!!

Spreek je snel weer hier.

Liefs Mick

Sorry ben een beetje druk, en voel me niet zo lekker op dit moment, ik heb je dus nog niet gemaild, maar ga zeker een lekkere lange bijbep mail naar je versturen hoor, nu eerst lekker met een plaidje op de bank hangen, ben nog steeds gigantisch ongesteld en heb er erg veel last van dit keer. Bleh.

Je hoort van me meissie

Terug
Bovenaan