Terug uit the US of A en 2e IUI voor de deur!

Hoi lieve meiden,

Ik meld me weer even want we zijn gisteren terug gekomen van onze vakantie.

Morgenochtend moet ik weer gaan bellen want ik ben donderdag in Amerika ongesteld geworden (4 dagen te vroeg en ik ben nog nooit te vroeg geweest dus ik snap er niets van)  dus dit wordt de 2e IUI. Vrijdag kwam het pas echt door en toen kon ik niet meer bellen door het tijdsverschil dus morgen ben ik de eerste die zich weer meld in het zkh.

Stellen jullie me even op de hoogte van alle ontwikkelingen die er zijn geweest de afgelopen 3 weken?

Aadje hoe is het met jou??

lfs. Inge

Hoi Inge

Wat goed hee!! En zo te lezen lekkere vakantie gehad!! Je schrijft lekker positief dus dat komt wel goed met jou!! En laten we hopen dat het deze keer allemaal goed komt !!!!!!

lieve groeten Jeannette

Hai Inge,
Leuke vakantie gehad???? Zal best wel he.
Gezellig dat je weer terug op het forum bent, en heel veel succes met de 2e iui!!!!
Liefs Annemarie, (inmiddels 6w6d zwanger)

Hoi lieve Inge,

Welkom terug!! Heb je nog lekker geshopt daar?
Ik wil je alvast veel succes wensen bij de komende IUI. Er komen weer spannende tijden aan!!

X F.

Hoi meiden!

Fijn om weer terug te zijn! Ik ben niet dagelijks op het forum omdat ik ook nog op het medische molen forum zit maar het is hier super gezellig hoor!
Ik ben alleen wel erg geschrokken over dat verhaal van Sylvia. Echt afgrijselijk zeg. Dit bedenk je toch niet!

lfs inge

Terug
Bovenaan