terug van augustus-site!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

helaas ben ik terug gekomen op de forum van zwanger worden. In week 8 heb ik een bloeding gekregen en in week 9 is het een miskraam geworden. Dit heeft door gezet terwijl we bij de verloskundige zaten te wachten op de echo.
Op de echo was niets meer te zien behalve wat bloed en stolsels. Dit moet vanzelf uit mijn lichaam gaan
Liefs Danielle

Jee, wat erg voor je! Ik ga voor je duimen zeg !
Voel je jezelf wel goed?

Wat een teleurstelling zeg, en ook nog net vlakvoor de echo. Echt vreselijk.. Wens je veel sterkte toe en ik hoop dat je snel weer zwanger bent.

Liefs,
Jazz

hoi gizmo en andere meiden

wat lief dat jullie reageren doet me goed. Gizmo je vroeg hoe het met mij was: De ene keer gaat het wel beter dan de andere keer. Weet dat ik niet meer zwanger ben maar soms merk ik wel dat ik nog met een hand op mijn buik zit.
En dan denk ik ow nee er zit niets meer. Lastig is dat ik ook nog steeds bloed en stolsels verlies en het dus nog niet helemaal kan afsluiten.
We waren sinds augustus gestopt met de pil en 4 maanden later was ik zwanger. Dus best wel snel en hadden dat eigenlijk ook niet verwacht omdat ik al wel lang aan de pil was geweest maar natuurlijk was het kindje erg welkom. Maar helaas heeft het zo niet mogen zijn.
Vind het moeilijk om nu de dingen bij te gaan stellen. Zoals aan vrienden en rest van de familie te vertellen. dit wilde we met 12 weken doen en dat was precies op 12 febr. en de vakanties op mijn werk was al besproken en ik heb in julit/m sept geen vakantie aangevraagd omdat ik dan toch met zwangerschapsverlof zou zijn (was 27 augustus uitgerekend zijn)  maar ja ook dat gaat niet door en moet ik dus gewoon werken. Dat lijkt mij ook wel moeilijk. Maar ddat zien we tegen die tijd wel.
Maar het gaat met de ups en downs
Liefs Danielle

Hoi Danielle,
Jeetje, eerst staat je leven op z'n kop omdat je een kleine krijg en van het een op het andere moment staat het weer op z'n kop omdat het niet zo is. Niet te begrijpen en erg verwarrend. Hopelijk is het vloeien snel voorbij zodat je het lichamelijk in iedergeval kan gaan afsluiten. Ik hoop voor je dat je jezelf snel beter gaat voelen en dat je er je weg in kan vinden. Veel sterkte met alles en ik hoop voor je dat we snel positief bericht van je kunnen lezen op het forum. Ik ga voor je en (en voor mezelf ook)
Liefs Gizmo

Wat erg voor je!
Ik wens je heel veel sterkte.. Liefs Mylene

Terug
Bovenaan