terug van de echo

hoi meiden,
nou alles zou in de soep lopen zeg vanmorgen.
kids naar school gebracht.
kregen we toch onze auto niet meer open.
eindelijk kregen we het voor elkaar met het laatste beetje w40.
daarna wilde we weg gaan gaat opeens me deur niet meer in het slot.nou vanuit de binnen kant even hendel open toen ging ie dicht.
nou he he we konden weg.we kwamen precies op tijd aan zetten.
ik dacht daar gaat me echo.
maar wat een eigenwijs zeg.lag echt met het hoofdje tegen me blaas aan.
het hartje was mooi in zicht.hartklepjes zag mooi gaan.niertje zagen er goed uit.we hadden een stagiaire dus we zaten daar wel 40 min.
was erg druk opeens ging het verstoppen achter de moederkoek.
ff kijken wat het gaat worden.de chinees kalender heeft het fout.iedereen om me heen had het fout ook ik.me dochter zag wel heel blij zijn straks.
idd we krijgen voor 95 procent een meisje.
ze zei dat het nog kan veranderen dat de balletje moet aangroeien maar ze zegt ik weet het bijna zeker.nou we krijgen nog een keer pretecho.nog maals bekijken.
ik kon vanmorgen niks binnen krijgen,paar kaakjes gegeten.om ons heen hoorde we zoveel slechte nieuws.ben blij dat we dit hebben gehad.nu is het echt gaan genieten.dus net lekker gebak gekocht.
echo kwam weer uit op 1 juli.maar 2 zwangerschappen ben ik niet over me 40 weken heen geweest.1ste 39 weken en 2de 40 en 1 dag.
gr marjan

alweer n meisje!!! gefeliciteerd!!

wat is het leuk he om te zien!! en wat kan je t allemaal ook goed zien!! vond t zo bijzonder!

nu lekker gebak eten en lekker gaan shoppen!!! heerlijk al dat roze!!

liefs

enne bij mij klopte de chinese kalender wel hoor!

Hey Marjan,

Vanharte met je dochter.
Wel een hele drukke ochtend voor het eindelijk zover was las ik wel.
En nu lekker genieten van een bakje koffie met een welverdiend stukje gebak.

Liefs tamara

nou meiden,
bedankt.
en me gebak was heerlijk.stierf van de honger niet zo gek als je die ochtend niks heb gegeten.
ik wil pretecho gaan plannen.ben benieuwd
als ze maar niet op haar zus lijkt.
je gaat alles vergelijken he.
dochter was echt een huilbaby en met 3,5 maand al eenkennig dat ging wel door tot haar 2de jaar.
kon niemand op visite komen.was het gillen.
ging 1x de dokter bellen en me vriendin had haar vast ze heeft haar letterlijk onder gespuugd.
maar ja hopen dat deze er op gaat lijken.
gr marjan

Terug
Bovenaan