terug van de gyn

A

Anoniem

Guest
hey meiden,
ik moest vandaag naar de gyn,   ik zal het ff uitleggen, vorige week maandag heb ik positief getest en toen kreeg ik donderdag ochtend vroeg bloedverlies, zonder stolsel en buikkrampen dit heeft aangehouden tot maandag ochtend ben toen naar de HA geweest en die heeft mij dus doorgestuurd voor een echo bij de gyn,
Maar er was HELAAS niks meer te zien op de echo  er zat nog wel dik baarmoederslijmvlies zei ze dus ik kan nog gaan vloeien.
ze adviseerde me om deze maand niet zw te worden en volgende maand er weer voor gaan. en als ik dan zw ben krijg een vroege echo bij de gyn met 6 a 7 weken dus dat is natuurlijk weer gustig hoef ik niet zolang in de stress te zitten.
voor mijn eerste zw heb ik ook een mk gehad en toen werd ik de volgende maand gewoon zw. dus nu moeten we maar ff niet klussen in de ei periode.
ik ga lekker op mijn mannetje wachten ( hij kon niet mee jammer genoeg) die komt zo thuis.
xxx
sabrine

Tjonge zeg, wat een teleurstelling voor jullie.
Vind het erg vervelend, hoop voor jullie dat  het straks weer snel raak is.  Ik zal voor jullie duimen, en hou de moed erin he?
Het is de vorrige keer ook goed gekomen, dus nu ook vast wel.

Groeten van Miena.

Hey,hallo,

Goh wat erg voor jullie zeg!!! Wens jullie heel veel sterkte met alles!!

Liefs sandy

Hallo Sabrine,

Je hebt vandaag een erg koude douche gehad. En dan ook nog zonder je hubbie om tegen te praten. Ik wens je veel sterkte met de komende tijd en hoop dat je snel weer een gezonde zwangerschap hebt.

Liefs Nathalie

Lieve Sabrine,

Heel veel sterkte! Ik vind het vervelend voor je en hoop dat je mannetje gauw thuis is om lekker tegen aan te praten!

Ik ga voor je duimen op een gezonde zwangerschap!

Liefs,

Er

Ooohhhh Sabrine, wat vind ik dat erg voor jullie. Wens je veel sterkte hoor.
Kop op hoor meis

Hey Sabrine,

Sjit voor je zeg!!
Maar hopelijk komt het allemaal volgende keer goed!
Wel fijn dat je dan zo snel bij de gynocoloog terecht kunt.
Veel sterkte,

liefs,Swinnie

ow meisie

wat erg nieuws zeg maar wat er ook verder gaat gebeuren kop op en zet door. Ik heb vorige maand een bbz gehad en mocht eigenlijk gelijk door met klussen en zwanger worden  ( ze zeiden we dat het beter was om te wachten) maar  als het goed is heb ik mijn nod  dit weekend en als ik zwanger ben krijg ik ook een vroege echo. maar meid het is niet het einde van de wereld werd mij toen gezegd en dat geld dan ook voor jou. heel veel sterkte em ik hoop dat  je er heel snel over heen komt.  

heel veel liefs berna    

Terug
Bovenaan