terug van de gyn

Hallo dames

ik kom net van de gyn,en het is zeker dat ik een miskraam heb gehad..het vlekje wat er was was namelijk niet meer te zien..het was een prille miskraam,hij begon met helder bloed en zweten en trillen,en viel bijna flauw,dat ik dat had komt omdat er van alles in je lichaam op dat   moment gebeurd.

ze zag dat me lichaam het weer snel had opgepakt wat gunstig was zei ze,ze kon alweer zien dat er een eitje aan zat te komen.binnnen een week gaat hij springen,ze raade ons aan om het om de dag te doen want elke dag doen gaat het zaad van achter uit.ik vertelde haar dat ik met de benen omhoog zit,maar zei zegt dat dat geen zin heb ik mag het wel doen,als ik dat wil,maar het meeste zwemt toch wel door,altans de goede zaadcellen,en de rest wat na de gemeenschap er uit komt zijn zaadjes die zwakker zijn,

ze was heel postitief en zei dat ik weg ging,,let maar op voor het einde van het jaar ben je weer hier,ze was zo lief en begripvol en kon me verdriet begrijpen,ik heb ook gevraagd of ik weer naar haar mocht vragen als het weer gelukt is,dus heeft ze me haar naam en de dagen waarop zei werkte gegeven..

nou dat wordt voor ons dus weer vanaf morgen ,om de dag proberen te vrijen..

liefs maantje

Hoi Maantje,

Wat een ellende..maar wat een geweldige begeleiding..dat maak je niet veel mee, vaak is het afstandelijk en zakelijk..in ieder geval zo was het bij mij. Ik voelde me echt net een machine.
Het neemt de pijn van dit verdriet niet weg maar de positieve woorden zullen vast helpen weer met volle moed wer door te gaan..

Issabel

Hi Maantje,

Wat fijn om te lezen dat er gewoon ook goede begeleiding is. Wat is er nu fijner dan bij iemand te komen waar je je prettig voelt? Ik hoop echt voor je dat het snel raak is en je een goede zwangerschap zult hebben.

Ik duim voor je!!!

Liefs,
Daantje

Hoi Maantje ,

wat fijn voor je dat er toch ook nog mensen zijn die er voor je zijn en je proberen zo goed mogelijk te helpen. dit geeft je ook wat meer vertrouwen .
wel jammer dat het mis is gegaan. maar blijf de hoop houden en geef niet op!

groetjes astrid

Terug
Bovenaan