terug van een heerlijke vakantie..

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal...
wij zijn vandaag terug gekomen van een heerlijke vakantie..
we zijn met de auto geweest en het is super goed gegaan...
nu een paar wasjes gedaan en nu even alle verhalen op het forum lezen..
over een weekje is mick alweer een jaar!! wat gaat het allemaal snel zeg..
nou ik zit lekker met een kop thee achter de computer en nu alle verhalen lezen..
als ik het vol hou mijn ogen vallen bijna dicht...

Geweldig dat het zo goed is bevallen. En nu weer met frisse moed er tegen aan en hopen op nog wat mooie dagen hier.

Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad.
Hopenlijk wordt het weer hier ook nog wat beter.

Lees lekker bij hier.

gr Saskia

Hoi

Wij zijn ook weer terug van een weekje normandie. Birgit deed het ook geod in de auto, op een enkele (aaargh!) krijsbui na... Ze vond het allemaal prachtig en wilde dus ABSLOLUUT niet slapen overdag en was dus regelmatig vervelend... in de auto deed ze dan een dutje onderweg naar t een of ander. Ik vond het dus wel zwaar af en toe, maar het is wel geslaagd. Mooi weer gehad het grootste deel en veel gezien.
Oja, ik geloof dat Birgit een fobie voor het strand heeft, zodra je haar op t zand wou zetten trok ze haar tenen onderhand achter haar oren en ze was de hele tijd erg paniekerig dus na een half uur konden we weer gaan haha

Evelien

wij zijn met mick niet naar het strand geweest het was best wel winderig dus zijn bij het zwembad gebleven..
gelukkig is de reis bij jullie ook goed gegaan..
scheelt een hoop he.
mick sliep gelukkig wel,zelfs nog meer dat thuis!!
zo zie je maar weer dat elk kind anders is he!
groetjes

Hey Teddyboy en Evelien,

wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!! Zijn jullie een beetje tot rust gekomen??

En Evelien... Moest wel lachen om je opmerking: af en toe een krijsbui (aaargh).
Ik weet dat het in de auto nog harder klinkt dan als je in een grotere ruimte bent. Maar gelukkis is ze vaak lief geweest.

Liefs Debby.

Haai

Eerlijk gezegd snak ik naar nog meer vakantie... het was heel leuk hoor begrijp me niet verkeerd maar Birgit heeft nou eenmaal een slaapprobleem en wordt 's nachts altijd een paar keer wakker. De laatste tijd (ook op vakantie) is ze vaak tussen 5 en 6 wakker en wil ze niet meer slapen... pfff dat brak best op. Vaak ging mijn vriend dan met haar naar de supermarkt rond een uur of 9 en kon ik nog een uurtje slapen... Dus dat was zeker jammer, dan waren we 's avonds ook weer bekkaf. Maar overdag was het zeker leuk en heeft mooie kiekjes opgeleverd!

Evelien

Lekker hoor, vakantie!!

Evelution: das zeker zwaar!! Jemig de pemig, wat is ze vroeg wakker dan!! Hopelijk komt ze thuis weer een beetje in een goed ritme en slaapt ze wat langer....

Terug
Bovenaan