Terug van een zeer slechte en emo vakantie...

Hey meiden,

Ben er net 3 weken even uit geweest, op vakantie. Lekker dacht ik, nou niet echt dus... Had achteraf liever thuis gebleven, zeker de eerste twee weken.

Vlak voor de vakantie steeds positieve ovutesten, dus een stille hoop... :D
De eerste dag van onze vakantie 4 uur in de auto en daar was ons vakantiehuisje in Duitsland. In een leuk straatje in een leuk dorpje.We waren een uurtje binnen, belde het ziekehuis op met de uitslag van de opzwemtest van mijn vriend: negatief! Zijn zaad is goed qua aantal, maar overleefd de behandeling niet die nodig is voor IUI, IVF en ICSI. Zwaar kut!!!
Nu willen ze de test nog een keer doen, wie weet dat daar een betere uitslag uitkomt...
Drukt dus een lekkere stempel op de vakantie.
Intussen nog steeds niet ongi, ook 3 dagen later nog niet. Testen heb ik expres niet meegenomen, dan kom ik ook niet in de verleiding!
Vrijdag (week over tijd) nog steeds niet ongi, dus wij een test kopen. Wil ik de test doen, ja hoor, rood! De tweede flinke domper op de vakantie. Intussen ook al een week kutweer, heel veel regen, dus niet lekker kunnen wandelen en fietsen.

Ook de tweede week echt kutweer. 1 mooie dag, wer binnen door de teken die uit de bomen vielen en geen plekje zonder bomen in de buurt...

Wel een paar mooie ervaringen rijker! Herten uit min hand laten eten, aapjes, wasberen en bruine beren gevoerd. Super!! Dat was echt een leuk en ontspannen dagje!!

Na 2 weken in de auto op weg naar Oostenrijk. 4 uur rijden, plus 2,5 uur file, dus weer een rothumeur allebei...In Oostenrijk een superluxe hotel voor 1 nachtje. De volgende dag kwamen mijn ouders en broertje ook en gingen we naar de grootste en langste rodelbaan van de wereld: 2,1 km lang. Supergaaf!!! Daarna door naar Nauders voor de laatste week.
Dar gelukkig wel echt superweer gehad. Leuke koeien tijdens de wandelingen gezien en geaaid, mooie uitzichten, leuke kabelbaantjes enz.

En gisteren 12 uur in de auto gezeten, op de terugweg even langs mijn nieuwe nichtje van een week. Erg lief meisje, maar wel weer een klap in mijn gezicht.

Afgelopen dinsdag begonnen met hormonen, omdat ik met de operatie niet ongi mag zijn. Pfff... voel me daar niet lekker onder... heel prikkelbaar, niet lekker...
Morgen weer langzaamaan mijn klas in orde maken voor volgende week, dus dan komt de regelmaat er weer een beetje in.

Of ik uitgerust ben in de vakantie?? Niet echt!!

Ik hoop dat jullie vakantie beter en leuker is verlopen...

Liefs Daisy

Wat vervelend dat de vakantie zo beroerd was en waarschijnlijk vooral door de negatieve uitslag van het ziekenhuis, das echt kl***!!! Daar kunnen weinig medicijnen tegenop maar wie weet is de uitslag de volgende keer beter. Ik ga heel hard voor je duimen...
Sterkte meis, hopelijk dit schooljaar op alle fronten meer geluk!

Ah meid, wat vervelend zeg!!! Ik had echt gehoopt dat jij positief nieuws zou meenemen van de vakantie. Jammer zeg!! Het is echt tijd voor goed nieuws he?!
Ik baal echt met je mee, hier ook negatief nieuws.. Op vakantie hebben de duivels mij niet gevonden, maar ik was nog geen uur thuis toen ze aankwamen (10 dgn te laat)..
Liefs

ach lieverd toch! voel met je mee meid!
weet niet echt goed wat te zeggen maar geef je bij deze een dikke knuffel! en hoop dat alles gauw op z'n pootjes terecht komt voor jullie..!!
liefs xx

STERKTE...

weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen...

in ieder geval een dikke knuffel...

liefs

Thanx meiden! Heb nog nooit een vakantie gehad (zeker de eerste 2 weken) dat ik heeeel graag naar huis wilde, maar dit was er 1, hoor!

@ Channie, balen zeg!! Na 10 dagen krijg je zeker goede hoop!

Gelukkig heb ik een nieuwe verslaving om mijn gedachten even wat te verzetten: http://chrome.angrybirds.com/

Nu de operatie maar afwachten en hopen op beter nieuws...

Gelukkig schijnt hier de zon vandaag, dus dat maakt mijn humeur wel weer iets beter!

Hoi wat balen zeg. Heel veel sterkte.
Hoe gaat dit nu verder met je vriend indien deze uitslag blijft? Natuurlijk hoop je nu op een positieve uitslag, maar ga ervanuit dat je ook verder denkt

Heel veel sterkte meid, had gehoopt je te zien in de maart mamma

x yvonne

Terug
Bovenaan