terug van even weggeweest..

A

Anoniem

Guest
terug van even weggeweest...
Wij waren ondertussen bezig aan ronde 3 voor nummer 2. Vond het heel jammer dat er in ronde 2 niks gebeurd was, en dat ik dus niet zwanger was. Ik dacht er ook veel te veel aan. Deze maand, ziek geweest, verlengd weekend naar een vakantiedorp met de ouders en familie. Veel te veel om me zorgen over te maken en ook deze maand dus niet verwacht dat ik zwanger ging geraken. Vanmorgen moest ik mijn regels krijgen, maar voelde nog steeds niets, wel al heel de week last van mijn onderbuik. Vanmorgen had ik ineens een positieve test in mijn handen. Dus het helpt blijkbaar echt, probeer u niet te focussen op zwanger worden. Wij zijn zwanger geraakt van een 2de tijdens ronde 3. Dus aan iedereen die zwanger wil worden, focus jullie niet te hard. Wie weet is het snel aan jullie...

dikke kus

Helaas werkt dit neit voor iedereen, geniet ervan het is fijn als je snel zwanger bent.

Wij zijn inmiddels 2 jaar en 9mnd voor kindje 2 bezig, ben bezig met ivf.

Gr WEndy

SUPER!!! Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.. als je er te veel mee bezig bent (zoals ik dus) dan moet je volgensmij veel langer wachten dan dat je er onbewust mee bezig bent!

Gefeliciteerd en geniet er van!!!!!!!!!!!!!

Liefs mammma

gefeliciteerd!! Fijne zwangerschap toegewenst en geniet ervan!!

Wij zijn er ruim een half jaar niet bewust mee bezig geweest, daarna een jaar wel bewust. Helaas nog niets! Spanning kan het zwanger worden vertragen, maar geen spanning versneld niets! Helaas...

Bovendien moet de spanning wel heel groot zijn, wil het invloed hebben op je hormoonhuishouding.

Dus een regeltje dat gedeeltelijk wel klopt, maar alleen in het extreme!

Jij in ieder geval een hele fijne zwangerschap gewenst! Geniet ervan!

Terug
Bovenaan