terug van HA en vraagje over nacht

Hoi dames,

ben net terug van de HA en heb daar een zwangerschapstest laten doen, ik ben niet zwanger...

Johnny is 9 weken en heeft al een behoorlijk ritme te pakken, ( is gelukkig weer helemaal terug )
04.30 - 07.30 - 11.30 - 15.30 - 19.00/19.30

zoals jullie kunnen zien begint zijn nacht om 19.00/19.30 uur en duurt deze tot 04.30.
ik zou graag willen dat hij deze ietsjes opschuift maar ik heb geen idee mee hoe..

heb hem wel eens de fles gegeven om 22.00/22.30 uur met als gevolg dat hij dat gewoon het ritme van om de 4 uur weer aanhoud, hij komt dan om 02.00/02.30 - 06.00/06.30 uur etc. etc.

ook de voeding in de loop van de dag rekken werkt niet, hebben jullie tips? of moet ik gewoon nog even geduld hebben en gaat dit uit zichzelf?

Johnnyke weegt 6.5 kilo en is 65

Hoi Mandy,

Gelukkig voor je dat je niet zwanger bent.

Grappig om te lezen wij hadden precies hetzelfde metTijn.
We hebben toen de flessen wat verschoven en de laatste fles om 21.00.
dat werkt hier wel.
Niet te vroeg en niet te laat.

We hebben nu dit schema:
6/7 uur
10 uur
14 uur
17.30
21 uur

(wel ongeveer natuurlijk. de eerste op z'n laast 7 uur en de laatste altijd 21.00)
Tijn is nu 12 weken en doen dit nu bijna 4 weken zo.
Hij woog ong 4 weken geldeden 4800 g en was 57 cm.

Misschien dat het zo werkt.
Ik zou wel geleidelijk schuiven. Dan kun je m bijvoorbeeld om 7 wakker maken voor zijn eerste fles. Wij moeten Tijn om 21.00 ook altijd wakker maken voor zijn fles.
Op het cb zeiden ze ook tegen ons dan krijgt hij 5 flessen overdag.

Succes ermee.

Gr Marsha

Hey Mandy,

Wat een opluchting voor je! Een zwangerschap zou idd nu wel heel pittig zijn.

Wat bij Laura heel erg heeft gewerkt om door te laten slapen is het gebruik van de puckababy. Alhoewel ze deze week ook opeens geen zin meer heeft in doorslapen... Maar het ging vanaf zes weken heel goed! Na de laatste voeding leggen we haar erin en dan sliept ze door.Misschien kun je dit proberen na een voeding van bijv 21.00 uur zoals Marsha schrijft.

Gr J

Fijn dat het loosalarm was!

Wat bij Sara heel goed hielp is bij de laatste voeding wat voeding voor hongerige kindjes toevoegen. Hierdoor 's nachts geen honger en dus sliep ze door. Misschien een idee?

Terug
Bovenaan