terug van het ziekenhuis en....

A

Anoniem

Guest
hallo meiden ik ben weer terug van het zkh,
wat een pijn heb ik gehad, en inderdaad achteraf zeg ik ook , het viel op zich wel mee, maar op dat moment dacht ik dat ik door het bed ging, om het zo maar te zeggen,maar allemaal voor een goed doel he,maar de uitslag was goed, alles loopt mooi terug, en de baarmoeder foto wa sook zoals hij moest zijn!!dus niks aan het handje, van de ene kant denk ik , gelukkig, maar van de andere kant denk ik wat is er dan aan de hand?????
maar ja we zullen wel weer zien,  
ik heb nu wel wat buikpijn , net als of ik ong ga worden, en bloedverlies maar ja het is natuurlijk ook niet niks wat ze daar allemaal hebben gedaan,
nu moet ik woensdag komen , en dan krijg ik weer een echo om de eitjes op te meten en zijn ze op een mooie grootte dan gaan ze weer pregnyl zetten en dan is het weer twee weken afwachten he!!
nou maar hopen op een mooi sinterklaas kado!!
en ja om eerlijk zijn mijn man is toch de sinterklaas he!! hahaha
nou ga ik lekker op de bank liggen, en hopen dat de pijn snel zakt,
ik hoor jullie snel weer,
dikke kus van mij,

Hoi meissie.
wat een geluk dat alles goed was.
nu maar afwachten op je eitjes he.
laat je vanavond maar lekker verwennen zodat je je  morgen weer beter voelt.
ik hoop dat je binnenkort een mooi sinterklaas cadeautje zal hebben.
ik hoor je nog wel.
gr lisette

Hoihoi,

Gelukkig het is achter de rug. En neem lekker wat pijnstillers in tegen die stomme krampen! Idd het is fijn dat er niks aan de hand is maar ja wat is het dan wel??
Sterkte in elk geval en laat die man met die witte baard maar komen hoor!!!

Ester

He meissie,
hoe was het vandaag op het ziekenhuis?
was erg benieuwd of je eitjes gegroeid waren.
Gr van je forummaatje lisette

hoi maatje,
ja ik was inderdaad geweest, ik heb een echo gehad , er zat wel iets groots, maar ze wist niet zeker of dat dit een eitje was of een cyste??
dus heb ik gisteren bloed moeten laten prikken, om te kijken wat het is, en daar krijg ik dadelijk de uitslag van, is het een eitje dan moet ik weer pregnyl zetten/laten zetten, en dan krijg ik als het goed is binnen 40 uur weer een eisprong, maar is het geen eitje dan moet ik maandag terug komen, en dan weer kijken of er eitjes zitten inmiddels en hoe groot ze dan zijn,
dus ben benieuwd,

je hebt nu verlof gekregen toch?? dan gaat het nu echt spannend worden he!!
nog 5/ 6 weken toch?/
ik ben wel benieuwd hoor, je laat wel zeker effe iets vlug weten he als het zover is!!
mij niet in spanning houden!!
en hoe is het verder thuis , met ashley?? wordt voor haar nu ook spannend natuurlijk!
ik hoor je weer snel,
dikke kus van mij,  

Terug
Bovenaan