A
Anoniem
Guest
Zo, daar ben ik weer.
Ik was vroeger aan de beurt en ik was met 15 min ook weer buiten.
De lengte van mijn cyclussen is niet hoe het hoort te zijn. Hoogstwaarschijnlijk ligt het dus aan mijn eisprong.
De gyn wil nu alles gaan uitsluiten, ik krijg dus verschillende onderzoeken.
Volgende week woensdag een afspraak bij het fertiliteitscentrum. Daar wordt uitgelegd welke onderzoeken ze gaan doen, wat ik nu weet gaan ze mijn hormonen in kaart brengen dmv bloedtesten. Voor alle zekerheid met mjn man daarna zijn zaad inleveren. De gyn vind het zonde als we straks eenmaal bezig zijn en het zwanger worden niet lukt dat het ook aan mijn man kan liggen.
Ook zal ik een echo krijgen en een speculum onderzoek (joepie-
). Aan de hand van alle uitslagen weer een afspraak en dan hoopt de gyn ons te kunnen vertellen wat we gaan doen. Hij dacht nu aan tabletten gebruiken om een eisprong op te wekken maar wil niet te voorbarig zijn en eerst alle onderzoeken gedaan hebben.
Dit gaat dus best snel. Volgende week al terecht en meteen door voor bloedonderzoeken, ws om de dag. Ik weet niet hoelang, weet iemand dat?? Als ik dan nog niet ongi ben geweest wekken ze het op.
Ben er erg blij mee! Gelukkig vond hij dit ook niet normaal en nam hij me serieus!
Dank je wel allemaal voor de lieve berichtjes!
Ik was vroeger aan de beurt en ik was met 15 min ook weer buiten.
De lengte van mijn cyclussen is niet hoe het hoort te zijn. Hoogstwaarschijnlijk ligt het dus aan mijn eisprong.
De gyn wil nu alles gaan uitsluiten, ik krijg dus verschillende onderzoeken.
Volgende week woensdag een afspraak bij het fertiliteitscentrum. Daar wordt uitgelegd welke onderzoeken ze gaan doen, wat ik nu weet gaan ze mijn hormonen in kaart brengen dmv bloedtesten. Voor alle zekerheid met mjn man daarna zijn zaad inleveren. De gyn vind het zonde als we straks eenmaal bezig zijn en het zwanger worden niet lukt dat het ook aan mijn man kan liggen.
Ook zal ik een echo krijgen en een speculum onderzoek (joepie-
Dit gaat dus best snel. Volgende week al terecht en meteen door voor bloedonderzoeken, ws om de dag. Ik weet niet hoelang, weet iemand dat?? Als ik dan nog niet ongi ben geweest wekken ze het op.
Ben er erg blij mee! Gelukkig vond hij dit ook niet normaal en nam hij me serieus!
Dank je wel allemaal voor de lieve berichtjes!