Terug van huwelijksreis en op naar de volgende ronde???

Hoi meiden,

Hier ben ik weer, het is al even geleden. Ben net terug van onze huwelijksreis. We hebben echt een paar geweldige weken achter de rug. Ten eerste natuurlijk de bruiloft: dit was echt een geweldige dag! Alles klopte en ging perfect, precies zoals ik gehoopt had. Het weer was schitterend en alles verliep vlekkeloos, echt super!
Daarna op huwelijksreis geweest. ook deze vakantie was helemaal top! We hebben heerlijk genoten, veel gedaan en veel gerelaxed.
En ik was drie dagen over tijd... Terwijl ik altijd stipt een cyclus van 29 dagen heb (één keer 30). Ik voelde verder niets, maar ja ik zag mezelf al helemaal achter de kinderwagen lopen.
Maar toen zaten we in het vliegtuig op de terugweg en ik kreeg ineens buikkramp (ik voel het altijd precies als in ongi word). Dus ik ging naar de wc en ja hoor... Dus dat was even een domper maar ik heb mezelf er snel overheen gezet. (Ik had er al rekening mee gehouden dus had tampons in mijn handbagage bij) (Hebben jullie trouwens wel eens geprobeerd om een tampon in te brengen in een vliegtuig-wc? 't Is misschien een raar onderwerp maar je kan je amper bewegen in zo'n hokje; echt nog een hele kunst!)

Maar nu vind ik het toch wel weer raar... Normaal ben ik altijd erg heftig ongi, d.w.z. de eerste vier dagen om het uur verschonen etc. Maar nu is het eigenlijk niet zo veel. En ik zit nu op dag drie en verlies nu alleen nog een beetje donker slijm. De eerste twee dagen was het wel helder bloed. Ik dacht eerst was het dan een innestelingsbloeding maar ik had precies dezelfde buikpijn als die ik normaal heb als ik ongi word. Op zich niet zo'n probleem, gewoon afwachten, maar ik moet dus vandaag wel weer met Clomid beginnen als het een ongi is. Kan dat kwaad, mocht je achteraf toch zwanger zijn? (ik slik een half tabletje per keer).
Als ik niet zwanger ben en het deze ronde ook niet wordt dan moet ik weer terug naar de ivf-arts. Ben erg benieuwd wat de volgende stap zal zijn!

Ik wil de zwangeren nog even feliciteren en de rest succes wensen met alle inseminaties en wachtweken!

Liefs Aslan

Hoi Aslan,

nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk en wat fijn dat je het heel erg naar je zin heb gehad. geniet nog lekker van je wittebroodsweken en ik hoop dat je snel moeder mag worden.

groetjes linda

Hoi Aslan,

Wat fijn dat je zo'n fijne huwelijksreis hebt gehad en natuurlijk een mooie huwelijksdag.
Waar zijn jullie heen geweest op huwelijksreis?
Ik zou zeker geen medicijnen slikken als je zwanger kan zijn. Mijn advies is zsm testen om er zeker van te zijn dat je geen gevaarlijke dingen doet.

gr.Inge

Hé Astrid,

Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Fijn dat jullie een mooie
(onvergetelijke) dag hebben gehad. En ook nog een mooie huwelijksreis.
Super!

Dan is het toch even een domper, als je nét in het vliegtuig ongi
wordt. Zou natuurlijk helemaal perfect zijn, als je er ook nog een
honey-moon babietje aan over had gehouden. Het is voor jullie te hopen
dat het de volgende ronde WEL raak is, maar ik zou inderdaad maar eerst
eens een testje doen, voordat je weer met de medicijnen gaat beginnen.
You never know!

Veel liefs van Indy

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties.
We zijn naar Thailand op huwelijksreis geweest; eerst een rondreis gemaakt en daarna nog een paar dagen gerelaxed aan het strand.
Ik ga morgen toch maar een testje doen voor de zekerheid denk ik, in verband met die troep die ik moet slikken. Maar ik ga er maar vanuit dat het niet raak is, en met volle moed op naar de volgende ronde!!!

Liefs Aslan

Thailand.......................wow geweldig zeg!

Nou het zal wel helemaal te gek zijn als je toch stiekem daar zwanger geraakt blijkt. Misschien is je lichaam wel een beetje in de war (vliegreis)

Fijn dat je er weer bent.

En mocht het niet zo zijn.....................kop op! Jij als vers getrouwde vrouw kan die teleurstelling ook wel weer aan. Op naar de volgende ronde!

Ik duim voor jullie!

Heerlijk he die wittebroodsweken?
Voor mij is het al weer 4 1/2 jaar geleden.....wat vliegt de tijd!

Liefs,

Cynthia

Nou, ik heb voor de zekerheid toch maar een testje gedaan en inderdaad niet zwanger. Ik denk ook dat mijn lichaam door de vakantie en vliegreis wat in de war was.

Deze weken zijn echt super! Alleen morgen gaan we beiden weer aan het werk dus dan begint het normale leven weer...
Straks gaan we naar de fotograaf, de foto's zijn klaar dus ik ben erg benieuwd!!!

En tja, ik kan het nog steeds wel aan hoor. Alleen krijg ik nu steeds meer zoiets van: nu vind ik het niet leuk meer. Ik zei ook steeds eerst maar trouwen maar ja dat is nu achter de rug dus ik maar maar proberen om me niet te veel erop te focussen.

Liefs Aslan

Hai Astrid,

K.. dat de zwangerschapstest niet positief was. Kan me wel voorstellen dat je dan stiekem toch weer een beetje hoop hebt, dat je toch zwanger bent. Bleh...begint die ellende weer van voor af aan hé? (spuiten, ziekenhuis controles, pregnyl, inseminatie en weer die rotwachtweken) Was je toch ook met IUI bezig, kan ik me herinneren. Hoeveel IUI's heb je nu al achter de rug? Probeer lekker wat afleiding te zoeken en te genieten van "jullie roze wolk" waar jullie lekker op zitten. Dan komt het vast allemaal wel goed!!!!

Even wat anders?
Hoe was je eerste werkdag geweest? Wat voor werk doe je?

Heel veel liefs van Indy

Terug
Bovenaan