Terug van Kos!!

Hay meiden,

Net weer geland en heerlijk genoten op Kos! Wat was dat fijn die zon en dat zwembad....mmmmmmmmmm!!

Met de kleine alles goed, vrijdag 15weken alweer........!

Hoe gaat het met jullie?

Wat heb ik gemist?

Liefs Jessica
 
He meis, welkom terug! Blij dat je zo hebt genoten!
Heb je nu nog steeds vakantie? Ik heb nu ook lekker vakantie! Onze echo was donderdag ook prima! Kleintje lag volop te zwaaien en te bewegen, hihi!

Liefs Kirsten
 
Goed te te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad. Hier op het forum is het gelukkig rustig en eigenlijk alleen maar goede berichten.

Heerlijk iedereen die met vakantie geweest is, dan weet ik wat ik nog tegoed heb.
Begin september 3 weken vrij, waarvan we 2,5 week naar Italie gaan, nog drie weken werken.
 
Welcome back! Goed te lezen dat je hebt genoten!
15 weken alweer! Ik ben nu 12,3 wk en vind het wel tergend langzaam gaan. Morgen gaan we voor het eerst hartje luisteren. Spannend.

Liefs
 
Ha meid,

Fijn dat je zo hebt genoten van je vakantie! Jammer dat het alleen zo snel voorbij gaat. Ik was gisteren alweer 15 weken en heb maandag voor het eerst het hartje gehoord. Heel bijzonder om dat weer mee te mogen maken. Verder voel ik Pixel al regelmatig door mijn buik heen vliegen en ook dat is natuurlijk heel bijzonder.
Mijn vakantie zit er helaas alweer bijna op. Maandag mag/moet ik weer aan de bak.......Hopelijk valt het mee. Nu kan ik natuurlijk nog lekker veel rusten en rustig aan doen, maar dat is dan over... Ach, we zullen wel zien hoe het gaat.

Liefs Hanneke
 
Terug
Bovenaan