terug van lange tijd weggeweest.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik vind het wel even netjes om me voor te stellen nu ik toch regelmatig meelees en ik een oude bekende tegenkwam waarop ik reageerde.
Ik ben sarah 28 jaar en door een fout gelopen zwangerschap in januari mag ik pas vanaf oktober weer zwanger worden als alles goed blijft gaan.
Mijn verhaal kunnen jullie evt. lezen bij voor wies!
Ik zal misschien niet zoveel reageren, omdat ik het toch nog regelmatig moeilijk heb met het feit dat ik nog zo lang moet wachten.
Verder gun ik het jullie allemaal dat jullie snel zwanger zullen zijn.

Liefs, Sarah

Wauw, Sarah, wat een verhaal! Ik heb het net in het andere topic gelezen. Hoe voel je je nu lichamelijk? Ik hoop dat je het verder ook allemaal goed hebt kunnen verwerken, want zo'n ervaring hakt er wel in.
Ja, ik kan mij voorstellen dat het wachten lang duurt. We hebben hier allemaal natuurlijk wel die ervaring, maar het is wat anders als je gewoon nog niet mag. En natuurlijk weet je ook wel dat het verstandiger is etcetera etcetera. Maar liever vandaag dan gisteren beginnen, niet waar!

Meid ik wens je heel veel sterkte en succes. Ik duim voor je dat het goed met je blijft gaan en dat je vervolgens gauw een fijne zwangerschap zult hebben. Enne, klets bij tijd en wijle gezellig mee. Ook als je het wachten weer eens beu bent - we zijn er voor je!
Kop op hè!

Liefs, Tess

Hey Sarah!Wat heb jij een sjit tijd gehad zeg,lijkt me inderdaad niet zo maar iets.Hoop voor jou dat het snel oktober is en dat dan alles goed mag komen.
Ik wens je voorlopig nog veel sterkte!Groetjes Swinnie

Terug
Bovenaan