terug van mini vakantie

hallo inge en de andere meiden
we zijn net terug van ons vakantie-tje naar brussel, Het was heeerlijk en ook erg goed voor onze relatie. Ontspannen doet erg goed, en het was ook nog mijn ovulatie dus daar hebben we dan ook goed gebruik van gemaakt, hihi.Stiekem geeft het toch wel veel druk op je relatie.

Om mijn zwangerschap uit te gaan dagen hebben we besloten om in de zomer naar thailand te gaan, alle injecties heb ik al en je hebt geen malaria tabletten nodig, dus mocht ik toch zwanger worden dan is er niks aan de hand. na deze ongi ga ik boeken, dan kan ik namelijk hoogstens 5 maanden zwanger zijn. Wie weet helpt deze uitdaging!! In iedergeval een erg goed vooruitzicht (zou mocht alles tegen zitten ook een goede break zijn aangezien we in mei starten met iui).

Inge ik slik al 2 jaar lang foliumzuur, nou dan zal het wel goed zitten als ik straks zwanger ben (haha), maar wat jij doet is wel wat slimmer, is het tenminste niet zo gekoppeld aan het zwanger worden. Heb nu ook tegen mezelf gezegt dat ik maar niet zo raar moet doen met die wijntjes, tenslotte is er de eerste 2 weken toch geen directe bloeduitwisseling tussen moeder en kind, mocht je zwanger zijn. mar ja ik denk dan natuurlijk weer, miskraam?? (moet je wel flink voor drinken, i know, dat ligt niet aan 1 wijntje, maar ja toch..)

Inge ik snap precies wat je bedoelt met al die zwangere vrouwen om je heen en dan ook nog op jouw datum... (een vriendin van mij toen dus ook..ggrrrrr).

nou dat was ie weer... ik heb met teruglezen 1 zwangere dame gesingaleerd, GEFELICITEERD en de rest SUCCES!!
liefs simone

TOE MAAR!! Net terug van vakantie 1 en vakantie 2 wordt alweer geboekt!!
Hahaha! Nee hoor groot gelijk hebben jullie! Mijn arts zegt dat dit het allerbeste medicijn is als je eens lekker tot rust wil komen. Lang op vakantie en veel ondernemen zodat je lekker ontspant!
Wat goed van jullie dat jullie na de tsunamie weer je geld uit gaan geven in Thailand. Kunnen ze goed gebruiken daar!!

Wij hebben vandaag definitief geboekt en we vertrekken 1 april (nee geen grap) voor 3 weken naar de US of A! Eerst 5 nachten in New York waar we het hotel al geboekt hebben en dan nog ruim 2 weken go with the flow. We hebben een auto gehuurd en bepalen zelf de route.

Kan bijna niet wachten!!

Liefs inge

Terug
Bovenaan