terug van vak. maar heb twijfels

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ben weer terug heb alleen de laatste tijd niet zoveel gereageerd,(sorry)
maar we zijn nu net terug van 3daagjes vakantie heerlijk.
Maar ik wil toch ook weer ff mijn hart luchten of gewoon wat chatten  , ik heb toch bepaalde twijfels over of ik niet al zwanger kan zijn/ben want mijn vorige ongi was maar anderhalve dag en de eerste dag wel aardig wat, maar ik voel op zich niks.
Mijn eerste zwangerschap was duidelijk zere borsten, nu heb ikalleen  het idee dat mijn buik dikker word (schijnt vooral met een tweede snel te zijn) maar ben bang dat ik me dat maar indenk anders word het toch echt weer trainen hihihi..
5 sept   nod. afwachten, we hebben nu wel wat geklust rond mijn eisprong, denk ik.
Dus we zullen wel zien dan,maar als ik dan zwanger ben dan vraag ik me waarschijnlijk toch af of het niet al langer is...... dat vind ik nu wel vervelend.

Op vakantie heb ik ook nog eens carpachio gegeten (rauw vlees) dus als het zo is ga ik me daar weer druk over maken....ERG he dat het zo onzeker is.
andere zeggen doe dan een test, maar heb ook zo erg het gevoel  dat ik het me maar inbeeld!!!!

groetjes Renata

Hoi Renata

Fijn dat je weer terug bent. Wat gaat zo'n klein vakantietje snel he??
Als je zo erg twijfelt is het misschien toch echt het beste om even eentestje te doen hoor. Dan ben je overal gelijk van af.

Ik zit zelf ook een beetje te piekeren. Ik ben deze maand echt ongi geworden, maar ik heb helemaal geen klachten gehad. Geen buikpijn geen rugpijn, helemaal niets. Nu ben ik wel steeds behoorlijk moe. Lig de laatste dagen al vrij vroeg in mijn bedje (voor mijn doen dan he? haha)

Nou ja, ik zal het me wel verbeelden. Moet nog even (!!) wachten tot 18 september. Is zo voorbij toch??

Hee sterkte, en laat even weten wat je doet he??

Liefs Annet

Hoi Annet
Het is inderdaad lastig als je steeds vanalles voelt of denkt dat het zover is, maar als ik naar de eerste keer kijk dan was het toch echt duidelijk en mijn buurvrouw is zwanger van de 2 e en die voelt weer precies hetzelfde als bij de eerste.
Dus dan denk ik;  kan het zijn dat het bij de 2e heel anders is.
Maar ik denk nu nog steeds van ik wacht 5 sept af en dan zie ik wel.
Mijn vriend heeft zoiets van ach je ziet het vanzelf wel, of dan ben je met de echo misschien ineens veel verder.... aaahh ik weet het niet. denk gewoon van niet ok.
we zien wel.

Je hoort het wel meer dat er gewoon een ongesteld tussen door zit   maar in hoeverre kan dat goed zijn, want dat vraag ik mij ook af. is het dan wel goed als je dat hebt gehad.

Je hoort het wel en jij ook het duurt inderdaad nog ff maar hopelijk kan jij je vermoeidheid   bevestigen,succes ermee!!! en we wachten af.
Groetjes Renata

Hoi!

Ik denk dat je je over de carpaccio niet al te druk hoeft te maken, de eerste 3 maanden heb je geen bloedcontact (heb ik me laten vertellen), dus dan zou het geen kwaad moeten kunnen enzo...... Maarre, laat het even weten als je het zeker bent!

julide

Terug
Bovenaan