Terug van vakanite en...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben zwanger!!!! Ik heb op vakantie in Italie een positieve test gehad! Voor de zekerheid thuis nog maar een keer getest!
Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld en moet donderdag 26 juli voor de eerste echo naar de verloskundige, dan weten we ook wanneer ik uitgerekend ben! het wordt eind februari/begin maart..ik ga van het laatste uit met m'n onregelmatie cyclus!!

Ik voel me eigenlijk prima, wat gevoelige borsten, en heel af en toe wat misselijk, mag eigenlijk niet klagen...heb wel last van pijn onder in mijn buik, maar ook niet continue. Ben wel blij dat ze tegenwoordig bij ons al voor 10 weken de termijnecho doen!

Succes allemaal, tot ik de uitgerekende datum weet kijk ik hier nog even mee!

Groetjes Kirsten

Van harte gefeliciteerd. Dat klinkt goed! Tanti auguri! Ik hoop dat onze vakantie ook zo vruchtbaar zal zijn, ha ha. Geniet ervan! Monika

Van harte! Strooi je hier nog wel even wat glitters rond!

Geniet ervan, leuk souveniertje van de vakantie ;)

Lfs,
Nicky

He meid gefeliciteerd wat zul jij een te gekke vakantie hebben gehad. Ga fijn van je zwangerschap genieten.

Liefs Sharine

hoi hoi

Gefeliciteerd zeg. Wat een heerlijke vakantie. Geniet lekker van je zwangerschap en vergeet voor ons de glitters niet hoor !!!!!!!

liefs happy

Hoi Kirsten,

Van harte, dat is een leuke vakantie geweest. Ga er maar lekker van genieten.

Gr. Daniëlle

Hallo Kirsten!

Wat super zeg! Gefeliciteerd hoor en geniet er maar lekker van! Goed zeg dat je een test hebt meegenomen op vakantie! Een onvergetelijke vakantie, of niet dan!

Liefs Yvonne

Dat is leuk thuiskomen zeg van vakantie!!!

Gefeliciteerd en geniet er maar van.

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan