terug van vakantie en alles is goed

Dag dames
Daar ben ik ook weer een keer. Wij zijn zondag terug gekomen van een heerlijk weekje sunparks. we zaten boven in duitsland aan de kust. Ik ben nu wel erg moe, want het was erg vemoeiend. Mijn zus+vriend+zoontje (11 weken jonger dan Vera) waren ook mee. Dikke pret voor de kids, maar pffff voor ons soms wat minder haha.

Maandag nog een extra echo gehad ivm de parvo en er was niets bijzonders te zien, dus ik mag gewoon weer naar de VK en thuis bevallen. Wel fijn om te weten dat alles goed is. We hebben onze uk ook heel mooi kunnen zien. Was al aan het duimen net als zijn/haar grote zus. Wel grappig hebben nu bijna 2 dezelfde fotootjes.

nou ik ga nog even op de bank liggen.

dikke kus Daan

Goed nieuws zeg! Gefeliciteerd. Nu maar hopen op een voorspoedige thuisbevalling...

Lekker zo'n weekje ertussen uit. Volgens mij heb jij de spits afgebeten wat op vakantie gaan betreft. Best vermoeiend dus . Wij gaan over 2,5 week een week naar de Wadden. Ik kijk er erg naar uit. Lekker een week niet tegen klusjes in huis aankijken, haha.

Een goed idee: even op de bank liggen. Ik merk dat een nieuwe fase in de zwangerschap is aangebroken. Ik moet nu echt rust pakken als onze twee donderstenen even op bed liggen. Maar ja die drang om van alles en nog wat af te krijgen hè?

Ik krijg met 32 weken nog een echo om de ligging te bepaling en kijk er naar uit de baby weer te zien. Ik begin nu wel erg benieuwd te worden wie er in mijn buik zit. Helemaal omdat we pas op kraamvisite zijn geweest. Zo klein en zo'n heerlijke babygeur. Mmm...

Succes met wassen draaien etc.

Groetjes Sacha

het was idd erg vermoeiend, vooral omdat we met een ander stel waren. Normaal zeg je wel eens om 22 uur ik ga naar bed, maar meestal waren we dan nog bezig met een spel ofzo en lag ik er voor 23:30 niet in en wel om 7:00 weer wakker.
Ach ja het weegt niet op tegen het vakantie gevoel.

veel plezier met jou vakantie.

liefs daan

Terug
Bovenaan