Terug van vakantie en nacontrole gehad

hallo allemaal,

Zo, de vakantie zit er weer bijna op, vandaag hebben we onze boot weer de haven ingevaren en nu zitten we weer thuis bij de poes.
Vorige week waren we in friesland en moesten we met de trein naar ede voor de nacontole van de currettage. nou, dat hadden we dus ook telefonisch wel kunnen doen! hij vroeg alleen hoe het ging en zei dat het geen zonde was om weer te oefenen! Ik had eigenlijk beetje gehoopt dat ie het van binnen even zou bekijken.

Dat oefenen gaat alleen niet zo geweldig, het voelt niet goed en de dag erna verlies ik steeds wat bloed of bruine afscheiding. misschien toeval maar toch zit het me niet lekker.
Dacht ook dat ik lekker ongi werd, was er een dag hevig bloed met buikpijn, de volgende dag was het weer over, de dag daarna weer beetje bloed.

Het is nu 5 weken geleden en loopt dus allemaal nog niet echt tof.
Wie herkent deze klachten?

Gr. Roos

Hoi Roos,

Ik ben niet gecurriteerd, maar na de tweede miskraam heb ik ongeveer 10 weken af en aan gebloed.
Dan weer hevig dan weer bijna niets.Na tien weken was het gelukkig over en zat ik te wachten op de gewone ongi, Gelukkig kwam die niet meer want ik bleek zwanger te zijn....nu 27w en 1 dag.

Ik hoopt dat je lichaam straks ook weer op orde is en dat je er weer voor kunt gaan.
Luister goed naar je gevoel.
Succes en sterkte.
liselore

hoi hoi

ook bij mij gaat het wat raar.
Mijn miskraam is nu 6,5 week geleden. Na mijn miskraam werd ik na 3 week alweer ongesteld..ERG heftig ongesteld...Toen 2,5 wk later begon het weer met wat oud bloed(weinig) duurde 3 dagen en toen ging het over in rood en weer heel heftig,weer ongesteld dus(denk ik) dat was afelopen zaterdag. nu dacht ik dat mijn ongesteldheid over was vanmorgen. ik had vannacht alleen nog wat oud bruin bloed gehad, verder hele dag vandaag niks, nu hebben we net geklust en nu verlies ik weer rood bloed!Ik word af en toe bang dat het allemaal niet goed is! weet ook niet zo goed raad... dus als iemand het weet hellup me! normaal heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen..

liefs marjolein

Ik ben dus ook een beetje bang dat ze iets beschadigd hebben bij de curettage.....
Ben ook weer bezig geweest met ovulatietesten maar nog niet positief geweest, gisteravond weer rood bloed, vanochtend weer niks, snap er niet veel van.

We gaan gewoon klussen en wie weet....

Gr. Roos

Terug
Bovenaan