terug van vakantie en NOD 10/8

A

Anoniem

Guest
Hey iedereen,

ben helemaal terug van vakantie! 14 dagen Italië! zalig!!! Ben helemaal uitgerust!
We zitten ondertussen al in ronde 9  maar gelukkig heb ik een korte cyclus.
En wat bleek... nu was het juist klusweek in Italië. Dus stel je voor je ligt met z'n twee in een krap tentje op een camping en dat terwijl het 's nachts nog steeds 33 graden is...
 !!! Maar gelijk echte dy-hearts zijn we er toch voor gegaan hopelijk loont het ook de moeite! En dan maar hopen dat de buren er niet te veel last van hebben gehad... nu ja, dat waren toch allemaal Nederlanders.... GRAPJE!!!
Heb jullie echt heel graag hoor meiden!

10 augustus heb ik mijn NOD dus iedereen die met me wil aftellen meld zich maar!
Is zoveel leuker met z'n allen!

Liefs Caroline

PS en meiden ik heb jullie echt gemist hoor!

hoi caroline welkom terug van je vakantie fijn dat je klusdagen toen waren zeg!!!
ik was ongi op mijn vakantie dat is pas echt balen
en nu kun je hem niet meer ff een wekje uitstellen he !!!
maar goed ik heb mijn nod op 12 augustus dus dat ligt in de buurt
duim vboor je alvast voor de 10e he
veel liefs tamaar

Hey Caroline !
 terug.
Lekker dat je een mooie en uitgeruste vakantie hebt gehad.
Het was dus lekker warm in je tentje, maar als je toch al bezweet bent, dan kan dat klussen er toch ook nog wel bij he?
Hoop voor je dat het niet voor niks is geweest en dat je je aan kan sluiten bij de lijst van zwangeren.
Ik zal voor je duimen en    helpen aftellen.
Liefs van Miena

Hoi Caroline,

Onze nod is op 8 augustus en wij moesten ook klussen in de warmte.. Dat wel afzien als je het zo mag noemen.. Eerst douchen voor het klussen en daarna kun je weer...
Maar goed wij duimen ook voor een lange nod..

Maar we gaan pas eind van de week testen. Wanneer test jij?

Hey meiden,

Wat leuk zo samen aftellen! Dat maakt het voor mij een beetje draagbaar. Baal er de laatste tijd echt van dat het bij ons niet lukt! (Hopelijk deze ronde wel) Bovendien heb ik 25 augustus een afspraak bij de gyn. HELP!!! Hier in België gaat dat allemaal anders dan in Nederland. Hopelijk hoef ik dan niet meer te zeggen dat zwanger worden maar niet lukt en kan ze ons gewoon feliciteren. Ach ja, het blijft afwachten.

Hey JuliaJerome, je vroeg me wanneer ik ging testen... wel vorige maand heb ik voor de eerste keer in die negen rondes getest! Omdat ik gewoon zekerheid wou. Ik heb toen voor mijn NOD getest en ik was heel erg teleurgesteld toen die negatief bleek! Mijn HA heeft me trouwens gezegd dat je eerst overtijd moet zijn alvorens te testen dus nu ga ik braaf hopen om overtijd te zijn en dan testen! Als ik 5 dagen te laat ben dan doe ik de test! Laten we met z'n alle voor elkaar duimen!!!

Alvast bedankt voor de leuke reacties!
Liefs Caroline

Hee Carolien,
Helaas dat de vakantie weer voorbij is.
Zal duimen dat het raak is hoor!!!!
Groetjes

Terug
Bovenaan