Terug van vakantie en vrijdag 20 weken echo

Hoi dames,

gaat alles goed met jullie en de aanstaande kindjes?

Wij zijn net terug van vier heerlijke weken kamperen in Frankrijk. Onze kleine meid heeft het heerlijk gevonden en is ontzettend gegroeid in haar ontwikkeling. Zo leuk om te zien.

Vandaag ben ik 20 weken zwanger en aanstaande vrijdag hebben we de 20 weken echo. Ik hoop maar dat alles goed is en dat ons kindje op de echo gezond is. En we willen ook heel graag weten wat het wordt, dus daar zijn we ook benieuwd naar.

Liefs Silvia

Hai Silvia,

Welkom thuis! Fijn dat jullie zo'n lekkere vakantie hebben gehad, zal heerlijk zijn geweest in Frankrijk.
Spannend hoor, de 20 weken echo maar ik kan je vertellen het is zo bijzonder weer, ook omdat ze nu naar andere dingen gaan kijken, echt heel mooi!

We gaan ervan uit dat ook bij jou alles goed is, we lezen je bericht weer tegemoet. Ben ook heel benieuwd of jullie een meisje of een jongen gaan krijgen, ga je het ons vertellen?

Liefs Lynn.

Welkom terug!

4 weken kamperen in Frankrijk, dat klinkt inderdaad als een heerlijke vakantie. Ook super fijn dat jullie kleine meid het geweldig vond, dan is het voor jullie natuurlijk al snel een geslaagde vakantie.

Geniet vrijdag lekker van de 20 wk echo, ik vond het een mooie ervaring. We gaan er idd vanuit dat ook bij jou alles in orde zal zijn. Spannend hoor dat jullie te horen krijgt of jullie meid een zusje of broertje krijgt.
We wachten je berichtje met spanning af.

Liefs

welkom terug! Wat heerlijk 4 weken op vakantie.
En die kleintjes ontwikkelen zich zo snel dat is ongelooflijk.

En spannend de 20 weken echo! Maar natuurlijk ook heel leuk om jullie ukkie weer te bewonderen.
Ben benieuwd wat het wordt, ga je het vertellen?

Liefs

Terug
Bovenaan