terug van vakantie en we gaan verder met ivf

Hoi meiden

We zijn weer in het land. In het weekend teruggekomen en mis het warme weer, maar we moeten weer aan de gang.
Eind van de week onze uitgangsecho en dan gaan we weer beginnen met ivf. Ik hoop dat alles makkelijker gaat dan de vorige keer, maar het is nu nog een verrassing.
Ik heb een langschema, dus ik ga eind van de week beginnen met decapetyl om mijn eigen cyclus om zeep te helpen, als de echo goed is is het wachten op de duiveltjes ergens volgende week en dan kunnen de spuiten met de puregon er weer ingeprikt worden. Het meeste zie ik op op de punctie, vanwegen een verkleefde eierstok achter mijn baarmoeder en daardoor heel slecht te  zien op de echo's en dus ook slecht aan te prikken. Maar goed eerst de uitgangsecho........
Eind van de week weten we meer.

Liefs

Lydia

hallo meid,

Hopelijk heeft jullie vakantie je een beetje goed gedaan en hebben jullie alles een beetje kunnen laten rusten en hebben jullie lekker kunnen genieten van elkaar en hebben jullie weer alle moed en energie verzameld om verder te gaan. Waar zijn jullie ook alweer naar toe geweest?

Ik wens jullie heel veel sterkte!

Liefs indy

lieve lydia,

ik las dat je weer op gaat voor ivf.
(ik blijf dit forum volgen hoor)
en wil je veel sterkte toewensen.
ik begrijp dat je straks bang bent voor de punctie.
dat is idd. niet niks, zeker met jou medische achtergrond.
het is een nare ingreep die helaas noodzakelijk is.
ik heb m ook als zeer ellendig ervaren.
en lag, zoals je weet, door overstimulatie een week later voor opname in het ziekenhuis.
maar nu zwanger, zou ik de behandeling zooo weer over doen voor het gewenste resultaat.
ik hoop dat jij hierna ook deze woorden mag uitspreken!!

blijf moed houden en hoop.
ik leef met je mee.
en echt jou droom zal ook uitkomen!!

liefs, jana

Hoi Lydia,

Spannend hoor,wel lekker dat jullie er uitgerust aan kunnen beginnen.Ik heb vandaag de punctie gehad van onze derde ivf poging.Ik moet zeggen het was erg pijnlijk.Ook bij mij lag een eierstok lastig en ze kon er niet goed bij komen. Maar ja, het is achter de rug.Nu is het afwachten of ze goed worden bevrucht.Het blijft spannend.
Ik wens jullie veel succes!!!!
Groetjes Denise

Hoi Lydia,

Welkom terug hier! Fijn te horen dat je een goede vakantie hebt gehad, even een welkom rustpuntje in deze (letterlijke) mallemolen....

Ik wilde je alvast veel succes wensen met je volgende IVF-poging en ik hoop voor je dat de punctie meevalt!

Liefs,

Ginger

Hoi meiden

We zijn naar Spanje geweest. Errug lekker is het geweest. Heb me heerlijk uitgeleefd en de wijn was ook erg lekker.
Morgen de uitgangsecho en dan weet ik of de decapetyl weer uit de koelkast mag.
De cyclus die ik deze maand heb is anders dan anders. Vorige week heb ik 1 dag een bloeding gehad, niet erg maar wel erg vreemd voor mijn doen. Weet ook niet zo goed wat ik daar van moet denken. Ben dus eigenlijk wel blij met de echo morgen om tevens duidelijkheid te krijgen over vorige week.
Later meer

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan