Terug van vakantie en..................

A

Anoniem

Guest
................nog steeds helemaal NIKS!!!!

Ben vandaag precies 9 weken geleden ongesteld geweest en de testen zijn negatief!

Pff om gek van te worden toch. Heb mij kunnen beheersen om tijdens de vakantie geen test te kopen maar toen we vanmiddag thuiskwamen hebben we er gelijk 1 gedaan.

Dacht eigenlijk dat ik echt zmwager was want heb heb wel wat kwaaltje maar die zullen dan wel weer tussen mijn oren zitten.

We hebben in ieder geval een heerlijke vakantie gehad en wat die zwangerschap betreft het komt als het komt ga mij er echt niet meer zo druk om maken en rekening houden met klussen dat is met deze onregelmatigheid gewoon niet te doen.

Ga snel even lezen wat er ondertussen allemaal gebeurd is.

Groetjesssss

hey meid

Jeetje wat vervelend zeg! 9 weken.. ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt..

Liefs Renate

Hai meid,

Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad!! Super en welkom terug!
Wel heel vervelend dat je nog steeds niet wijzer bent geworden...het duurt nu wel erg lang!!
Je hebt gelijk dat je je even niet meer druk maakt maar heb je je huisarts al gebeld? 9 weken geen ongi?? Dat moet toch ergens door of vandaan komen?
Geniet lekker van elkaar want dat is ook belangrijk zonder alle verplichtingen die bij zwanger raken komen kijken.....

Ik blijf toch voor je duimen meid, ik gun het je zoooo!!

Lieve knuff Lynn.

Hoi Lynn,

Heb er idd al aan gedacht om naar de huisarst te gaan....... ben zo bang dat er idd iets mis is omdat het steeds zoalng duurt voor ik ongesteld wordt. De gyn die ik had gebeld zei ontpillen maar na een halfjaar vind ik dat eerlijk gezegd wel een beetje vreemd. Deze week is mijn huisarst er niet dus wacht het nog even af en ga daarna bellen.

Houd jullie op de hoogte!

Zo wat n onzekerheid, leef je op vakantie toch -stiekem- met de gedachte dat t zover kan zijn omdat je "ovetijd" bent... Balen zo'n negatieve test!
Succes meid! ;-)

bah die onzkerheid is zo vervelend!! hoop dat je gauw meer weet meid!
fijn dat je wel van je vakantie hebt genoten!! waar zijn jullie geweest?
liefs

Wat fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad...
Wat raar dat je nog niet ongi bent geweest al 9 weken niet, pff ik zou helemaal gestrest zijn volgens mij.
Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt....

Hoi Neomi,

Ja het is idd vervelend die onzekerheid maar heb het wel een beetje naast mij neergelegd hoor want anders beheerst het je hele leven.

Wij zijn lekker 2 weken naar Tenerife geweest.......

Fijne zondag!

Terug
Bovenaan