Terug van vakantie (met foto's)

Hoi allemaal,

Helaas, het is alweer voorbij. Onze 'zomervakantie' in België is een beetje verregend, maar we hebben het toch wel naar onze zin gehad.

We hadden een hele rustige heenreis.

Bas kon er wel aan wennen... een croissantje als ontbijt.

Hihi, verkeerde knopje... Ik was nog helemaal niet klaar!

Lekker zomers toch?

Gelukkig hebben ze in België ook binnenspeeltuinen.

We hebben een berg op gewandeld. Al snel moesten we de buggy achterlaten en moest Bas zelf lopen. Hij vond het geweldig. Het laatste stukje (een steile trap van 86 treden) heeft hij ook helemaal zelf beklommen. Hij sliep als een blok die nacht.

Zwemmen doet het natuurlijk ook goed op zo'n regenachtige vakantie.

Wij hebben een gekke traditie. We gaan tijdens onze vakantie graag naar de lokale Ikea. Ballen eten en een ijsje als toetje.

Dagje naar Plopsaland geweest.

Bas en ik staan eigenlijk zelden samen op de foto, maar deze vind ik wel leuk.

In de stoeltjeslift langs de watervallen van Coo (onderdeel van Plopsaland). Ik vond het doodeng (heb een beetje hoogtevrees) maar Bas keek zijn ogen uit.

Hihi, onze vakantie eindigde zoals hij begon:

UITGEPUT na een dag Plopsaland.

Groetjes, Karin

Hey!

Welkom thuis! Weet je wat nou het mooie is van kleine kinderen? Hun maakt het echt niet zoveel uit dat het regent! alleen voor paps en mams is het ontzettend balen natuurlijk, want je moet allemaal aan extra dingen denken en de kids kunnen zich niet even lekker buiten uitleven!
Super leuke foto's joh! Ik heb gelijk iets gezien wat ik voor onze reis naar spanje (met de auto) nog moet gaan halen; zo'n steun voor de nek die eva heeft! Slaapt een stuk makkelijker denk ik zo!

x miranda

Nou zo te zien hebben jullie het super gehad, herlijk gezwommen en ijsjes gegeten. Ik krijg ook meteen zin in de vakantie maar dat duurt nog 7 weken!!

groetjes chimene

Leuke foto's

en dan heb ik nog een vraagje aan je. Bij welke plopsaland ben je geweest? hoelang is het rijden als je eenmaal de grens van Nederland / Belgie over bent? en is het ook leuk voor een 8 jarige??? Hahaha, zijn eigenlijk meerdere vraagjes..... Wij willen er in onze vakantie ook naartoe gaan namelijk....

Wat een leuke foto's, jullie hebben veel pret gehad zo te zien.
Zwemmen en ijsjes eten, mhhhh, lekker hoor.
En Plopsaland, daar wil ik zo graag een keer naartoe met Tara!

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan