Terug van vakantie met z'n....

A

Anoniem

Guest
Viertjes! Ik ben zwanger van ons tweede kindje! De derde dag van onze vakantie een dag over tijd en meteen een dikke vette plus! Dit was de derde ronde. Na ronde 1 en 2 vreselijk stressen en veel te veel ermee bezig zijn, los gelaten en het is gewoon gebeurd! Ik heb maar 1 tip voor iedereen, wat nu 2 keer bij mij geholpen heeft (hoop dat ik dit kan zeggen op het forum); klaar komen nadat hij is klaar gekomen. Heb het ooit eens gelezen op internet bij een paar dames, en bij mij is het nu 2 keer raak geweest.

Dames, heel veel suc6 allemaal! Ik lees af en toe nog lekker mee!

Groetjes,

Sandra (5 weken, 5 dagen)

hoi sandra gefeliciteerd meid met je tweede zwangerschap!!!!!!!!!!!! en die tip wat je gaf helpt dat echt dat wist ik namelijk niet,maar dan heb ik nog een vraagje moet je zelf dan ook altijd klaarkomen(sorry voor mijn taalgebruik) als je zwanger wil raken? groetjes miranda

gefeliciteerd!!!!!

even over dat klaarkomen, ik denk dat áls het inderdaad zo'n goed effect heeft op het zwanger worden dat de artsen daar wel iets over gezegd zouden hebben, hoewel ik het wel vaker heb gehoord... het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn..

ik vind het allemaal soms al frusterend genoeg, en als ik me daar nu ook nog op ga fixeren dan word het helemaal niet wat volgens mij hahah!  

geniet ervan liefs sas

Het schijnt dat in de vruchtbare periode, de baarmoedermond een soort van 'happende' beweging maakt bij het klaarkomen. Door die happende worden zaadjes beter naar binnen begeleid. Dus wat dat betreft is het wel logisch dat het klaarkomen na de man, de kans op een zwangerschap vergroot. Wat niet wel zeggen dat het onmogelijk is om zwanger te worden als je niet klaarkomt.

Miep

Dat heb ik inderdaad ook gelezen dat na de man klaarkomen zou helpen.
Maareh als ik klaarkom dan komt er echt een golf vocht uit (sorry) maareh "spoel" je dan niet als het ware de zaadjes juist weg??
Ben ik wel benieuwd naar.

groetjes

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan.
xxx

hoi,
Dat klaarkom verhaal geloof ik ook niet zo best, ik denk inderdaad in het geval van Jaqueline dat het niet zo verstandig is zelfs! Trouwens in de beesten wereld krijgen de vrouwtje volgens mij nooit een orgasme en daar lukt het ook prima!
Elke

Van harte met je leuk vakantie sourveniertje hihihi.
Geniet lekker van je zwangerschap en heel veel succes gewenst

Liefs Linda

Terug
Bovenaan