Terug van vakantie met z'n 2-en! :-(

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Even een kleine update van mijn kant.... Heb bijna 3 weken niet zoveel gereageerd op het forum omdat ik vakantie had maar die zit er bijna weer op en ondanks dat we in NL zijn gebleven dit jaar, hebben we het heel erg fijn gehad en zeker deze laatste dagen zijn boffen met het mooie weer!

Helaas denk ik dat we weer een ronde verder moeten gaan denken....Ronde 13!! Ik heb a.s. dinsdag m'n NOD maar ik kon het gister natuurlijk weer niet laten en heb getest, natuurlijk NEGATIEF!! Toch weer jammer! Ik heb niet echt goede hoop om te denken dat het nog anders zal zijn dus ik ga me maar vast weer mentaal voorbereiden op wat komen gaat.....

Ik probeer weer wat actiever mee te doen op het forum en wens iedereen heel veel succes en sterkte en hopelijk snel goed nieuws!!

Ik ga nog even genieten van m'n laatste 2 vrije dagen en wie weet...

Dikke knuffel Lynn

hee wijfie,
dat is altijd naar, ik hoop zo voor je dat je de volgende maand met een positieve test kan melden dat je een wondertje krijgt,
Heel veel succes en een hele dikke knuffel**

liefs

he bah, het was zo leuk geweest!! :-( Niet leuk.... ik weet hoe je je voelt, tis erg oneerlijk en t wachten duurt zóóóóó lang!
Succes maar.... houd nog n klein beetje hoop, een negatieve test zegt nog niet alles he?!

Gatsie dat is vervelend. Was wel erg leuk geweest om na je vakantie met goed nieuws thuis te komen...

Maar je weet het nooit hè! Iemand hier op het forum (vergeet even wie) had ook te vroeg negatief en toen toch positief!

Succes en gewoon dinsdag nog eens proberen (zitten we samen nog 3 dagen in spanning :) !

Jammer zeg!!!! Ik had dinsdag getest, negatief en toen gisteren weer (heel licht positief) en vandaag weer (heel licht positief).. Er is dus hoop!! Ik hoop dat jou test ook nog positief wordt, en dat we samen doorkunnen naar het mei-forum. Ik ga morgen gewoon opnieuw testen, hopelijk is ie weer duidelijker.. Ik duim voor je meid!! Succes!!!

@Ilse77: Ook spannend voor jou!! Ik ga voor je duimen hoor!!! Laat je het me weten?

@Channie1985: Ik hoop het ook, het zou wel eens tijd worden! Haha!! Maar ik denk dat ik jou kan feliciteren??? Een streepje=een streepje!! Ik hoop dat we samen naar het Mei-forum kunnen!!

Iedereen weer bedankt voor de reacties!

Fijne zondag!

Ik ga nog heeel hard voor je duimen meid!! Het is nog geen dinsdag! en geen bloed geeft moed!!!
kunffel

Terug
Bovenaan