terug van vakantie met....

A

Anoniem

Guest
een hele late ongi... pfff.
Afgelopen NOD was de 24e maar tot gisterenavond niets... Gisteren terug gekomen van vakantie, nog geen uur thuis en ongi breekt door. Ik begrijp er echt helemaal niets van. Vorige maand ging ik uit van 26 dgn, toen 4 dgn te laat. Nu ging ik uit van 30 dgn, en 9 dgn te laat...
Wat is dit???
Ik ben er zó klaar mee!!!

Ik heb nu geen idee wanneer mijn volgende NOD is.... Wat zouden jullie aanhouden??
De afgelopen ronde was de ovu-test ook helemaal niet duidelijk, dus hoop dat ik er deze maand iets meer mee kan..
Het wordt weer een lange maand wachten!
Ronde 8 alweer, jeetje, het duurt echt zó lang....

Hai Channie,

Wat vreselijk irritant hé?!! Dat wachten wordt echt elke maand meer 'killing'! Je hebt toch weer goede hoop op een positief resultaat (en aan jou verhaal te lezen was dat goed mogelijk) en dan weer niet....Balen hoor!! Ik weet ook niet goed wat je nu moet aanhouden voor je volgende NOD...Het is een beetje verwarrend zo. Ik zou denk ik het gemiddelde nemen, misschien is dat het beste en misschien ook wat eerder beginnen met ovutesten?

Succes weer meid! Liefs Lynn.

Hebben jullie wel een fijne vakantie gehad? Lekker genoten en ontspannen? Da's ook belangrijk en ik vergeet het gewoon te vragen....Sorry!

@ lynn: haha, ik vergeet het ook helemaal op te schrijven... We hebben een heerlijke vakantie gehad! Lekker weer, mooie omgeving en strand en een erg gezellige boulevard. We zijn in Bulgarije geweest. Ik was helemaal uitgerust en ontspannen... Was hihi, tot gisterenavond natuurlijk, alweer helemaal in de stress. Bedankt voor je tip. Ik ga na mijn ongi direct beginnen met testen. Jij hebt volgende week alweer NOD he?
Heel veel succes met wachten!!
Liefs Chantal

Wat fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad! ook heel erg belangrijk! :) En tja....indd tot gister, kl*te hoor maar laat je niet kisten hé?!! Ik zou alleen niet gelijk na je menstruatie gaan testen maar even 1 weekje wachten met testen maar wel gelijk om de dag ofzo gaan klussen.....meeste kans (denk ik) je hebt namelijk niet gelijk na je ongi je ei, dat duurt altijd wel even... Ik moet van het weekend of dinsdag ongi worden maar ik hoop zo dat het nu wegblijft, dat zou fantastisch zijn na 1 jaar wachten en teleurstellingen maar ach....ik heb er zelf geen goed gevoel over dus we wachten gewoon weer af..

Succes!! Liefs Lynn

pffff hier wordt ie ook steeds langer... balen meis...

Grrr balen! Hier idem dito; ook teruggekomen van vakantie met een leeg doosje OB's... :-(
Op naar ronde 7.

Terug
Bovenaan