Terug van vakantie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Tjonge ben je een paar weekjes niet online en dan blijkt als je terug komt dat er heel veel veranderd is. Moest effe zoeken!

Sas, wat goed van je dat je voor jezelf gekozen hebt! De site is zeker een prettige manier om met elkaar te praten, ect. Maar hoe je er mee omgaat moet je zelf invullen. Ik vind het knap dat je deze keuze zo gemaakt hebt!

Kat en Toto, fijn dat jullie de taak overgenomen hebben. Denk dat het prettig is om het met twee personen te doen!  Het is allemaal heel duidelijk!

De vakantie heeft mij echt goed gedaan. Effe weg van alles, effe weer samen zijn, effe niet zoveel bezig zijn met het zwanger worden. Waarschijnlijk herkenbaar voor vele van ons!

Ik was een week overtijd voordat ik op vakantie ging, maar op dag van vertrek werd ik toch ongesteld. Heel vervelend! Ten eerste omdat ik natuurlijk gehoopt had dat het raak zou zijn. Ten tweede omdat ik dus op de camping ongesteld was, minder he.
Maar ach, toen ik eenmaal weer twee dagen ongesteld was hebben we weer positieve gedachten vooraan gezet.
Dus op naar de volgende ronde en nieuwe kansen!!

Juffy, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje

Hoi Juffy, lekker he zo even op vakantie! Ik mag nog............ juist op de nod-dag! Hopelijk gaan we voor het eerst met zijn 3-tjes op vakantie ha ha. Ben al een plannetje aan het bedenken om dit nieuws op een hele aparte manier aan mijn vriend te vertellen......... Maar ja zover is het nog niet. Heb helemaal nog geen kwaaltjes dus waarschijnlijk heb ik het plannetje niet nodig!

Maar goed is het niet raak laat ik mijn vakantie ook niet in het water vallen hoor! Ben van plan om zwanger 2006 in te knallen, dus heb nog een aantal maandjes om te klussen!!
Succus met zwanger worden

x-mees 26 ronde 9

Terug
Bovenaan