terug van vakantie

A

Anoniem

Guest
hallo lieverds.
omdat ik geen tijd heb om alle berichtjes te lezen:
Iedereen die zwanger is gefeliciteerd!!!!!!!!!

ik ben terug, heb een test gedaan, was negatief,
was tot vanmorgen nog steeds overtijd, 2 weken, maar ik verloor net bruin slijm dus denk dat het toch is misgegaan.
ik ben er teveel mee bezig en voel mezelf ontzettend rot, omdat ik toch wel wat hoop had na 2 weken.
maar goed.
wat ik wil zeggen is dit:
alemaal super bedankt voor het meeleven, maar ik ga proberen nu echt afstand te nemen, omdat het te moeilijk is op het moment.
iedereen nogmaals bedankt, en jullie horen nog van me!

dikke kus

hoifiep
vol spanning heb ik afgewacht wat het zou worden en zelfs meer onder ons hoor
ik vind het vreselijk rot voor je dat dit gebeuren moest en hoop dat het snel goed met je gaat
doe wat jezelf het beste lijkt en weet dat we je steunen hier hoor
heel veel liefs en hopenlijk tot snel
liefs tamaar

Beste fiepie,

Wat vervelend......ik weet hoe het voelt, mijn verhaal was afgelopen maand precies zo....zwaar balen en heel verdrietig.

Volg je gevoel!

Liefs Andrea

heeeeeee meissie

Wat balen, zolang en nog niks...Bij mij is het ook helaas mis gegaan, was 5 weken zwanger maar helaas MK gekregen, mischien bij jou ook het geval geweest van een vroege Mk?? Ik heb zooooo zitten duimen voor je joh, iedereen hier wel!! we hoopten enorm dat het toch goed was voor je!! ik snap je gevoel erg goed, had ik ook toen het mis ging. Lekker doen wat jij wil en ik hoop heel erg dat het de volgende keer wel raak is voor je meid!! ( een heeeel klein voordeeltje...je bent niet ongi geweest in je vakantie...tis nie veel maar ja)

Hoop dat je toch veel plezier hebt gehad op je vakantie!
veel sterkte meid en ik hoor van je?

knuffelssssssssssss xxxx sweety

Oh meid,

Wat naar voor je. Misschien helpt het inderdaad om wat afstand te nemen.

Ik wens je al het geluk en succes van de hele wereld en we horen je wel als het zo ver is.

Dikke smakkerd Moppie

nog even een snel berichtje dan, en dan probeer ik echt niet meer te komen haha

ik heb een supervakantie gehad!
en nee idd niet ongi geworden.
het was heerlijk ik wilde niet meer naar huis!
heel erg bedankt voor de lieve reacties!

Hé Fiepke,

Als je dit nog leest:
Goed van je om even wat afstand te nemen, als je dat nodig hebt moet je dat zeker doen meid! Ik heb ook voor je zitten hopen en wat balen dat het dan toch weer niet doorgaat. Kop op hè meid, moed houden hoor! Ik weet zeker dat ook voor jou het wondertje gaat komen! En of je nou hier meeklept of niet, ik blijf voor je duimen hoor!

Hele dikke knuffel en liefs,
Tess

he meisie

Wat rot voor je dat je 2 weken in onzekerheid zat. Ik heb zo voor je geduimt.
Maar meis heel verstandig om er even afstand van te nemen.en ik ga toch lekker verder voor je duimen. Probeer er verder niet over na te denken hoe moeilijk het ook is. Kop op borst naar voren en er weer flink tegen aan. Dat doen we allemaal.

Sterkte verder en hoop dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel raak is en dat we snel dat nieuws van je mogen horen. Denk dat hier veel zijn die je wel gaan missen maar het is even het beste voor je zelf.

heel veel liefs en knuffels berna

Terug
Bovenaan