TERUG VAN VAKANTIE.

A

Anoniem

Guest
He iedereen,

Ben er weer hoor nog steeds niet zwanger maar volop bezig hihihi.
Nou ik lees even verder kijken of ik wat gemist heb. Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd.

Liefs Linda

Ha

Heb je een fijne vakantie gehad?
Succes met het zwanger worden, naar een vakantie gaat het vast beter lekker ontspannen of moeten jullie meteen weer naar het werk?

Groetjes Chandra

Hoi,

We hebben nog een weekje vakantie en daar genieten we zeker van hihihi. En dan is het weer afwachten he. Ik denk niet dat ik hier zo vaak ben  want ik probeer wel wat afstand te houden want ik merk dat ik de afgelopen maanden er te erg mee bezig ben geweest. Het komt vanzelf maar ja het niet mee bezig zijn is makkelijker gezegt dan gedaan.

Liefs Linda

Ha linda

Ik kan me dat goed voorstellen aan de ene kant wil het zo graag maar als je er te veel mee bezig bent maar je zelf ook gek en dat is natuurlijk weer niet te bedoeling. Het leven heeft te veel leuke dingen.
Geniet nog lekker van je week.

Wij gaan donderdag weg, eerst naar lowlands en daarna nog een paar dagen naar wijk aan zee. Allen ben ik bang dat het veel tent hangen wordt met dit weer, ook erg gezellig .

Ach we zien wel wat het weer ons brengt in iedergeval even weg en niet werken.

kus Chandra

Hoi meis,

Je bent al weer terug wat gaat dat snel hé zo'n vakantie!!! Dus toch de rode duivels gehad ach jammer, maar je gaat vol goede moed verder lees ik dus komt vast goed!!! Wens je in ieder geval veel klusplezier!!!

Nou ik ben dus wel zwanger alweer ruim 8wk en het gaat tot nu toe goed met me!!!
A.s woensdag weer naar de frauenartz en dan hoop ik weer het hartje te zien kloppen, heb dit ook al bij 6wk en 5dgn gezien, zo iets moois echt bijzonder!!!

Nou meid jij heel veel succes met alles en blijf hier ook lekker kijken hoor!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan