terug van vakantie

Hallo dames

Nou weer terug na twee weken vakantie.Het was wel erg lekker en ben geloof ik nog nooit zo lui geweest als in deze vakantie. Aan het begin van de vakantie ook ongi geworden. Heel even gebaald, maar had er ook niet op gerekend. Deze maand zien we ook wel hoe het loopt, maar daarna toch maar weer beginnen met tempraturen en druk te klussen.

Soms heb ik echt de neiging om er gewoon maar mee te stoppen en zie het helemaal niet zitten. Haal gewoon allemaal dingen in mijn hoofd en blij denken dat we geen kinderen kunnen krijgen. Dit moet ik niet doen, maar soms heb je dat even.

Nog een weekje vakantie en dan begint het harde leven weer. Nog nooit zijn mijn 6 weken zo snel voorbij gegaan geloof ik. Ik zie dat er toch ook wel weer nieuwe mensen bij zijn gekomen. Heb nog niet zoveel berichtjes gelezen. Doe ik wel even als ik tijd heb. Ga nu maar even t.v kijken, olympische spelen.

Liefs Janna nienke

Hoi JN,

Wat fijn dat je er weer bent,,,en je een lekkere luie vakantie gehad hebt!! Heerlijk toch..kun je er weer ff tegenaan!! Jammer, dat je ongi bent geworden helaas!! Zien jullie het nog niet zitten om een verwijsbrief voor de gyn te vragen?? Misschien wel fijn dat er eens even gekeken word ook voor je eigen geruststelling?

Maandag moet ik naar de gyn voor de uitslag of de clomid is aangeslagen...spannend weer..

Liefs moi xxxx

Hallo Moi

Ik vind het leuk om er weer te zijn. Was erg nieuwsgierig hoe het met jullie zou gaan. Spannend dus maandag. Wat denk je zelf?

Ik denk maar dat ik gewoon nog een maand ga tempraturen en dan naar de huisarts ga. Ik ben gewoon een beetje bang dat hij me naar huis zal sturen met de mededeling dat we nog maar even moeten proberen. En omdat we het zo druk hebben met het huis dat het daarom wel niet zal lukken. Misschien wel onterecht dat ik me zorgen maak, maar oke.

Las dat jullie huis ook flink over hoop staat. Geniet je er nog wel van?
We hebben ook een natuurstenenvloer uitgezocht.

Liefs Janna nienke

Hoi JN,

Volgens mij stuurt jou ha jou echt niet zo maar weg hoor, jullie zijn toch ook al een hele poos bezig...mijn ha wilde mij al na een paar maanden doorsturen, toen ik maar niet ongi werd na het stoppen van de pil, maar ik wilde zelf toen niet,,,,dacht geduld is een schone zaak....maar iedere ha,,en ook iedere gyn is weer anders...en je moet er zelf achter staan! (jullie)

Ik heb de hele cycles een lage temp gehad, vanaf cd dag 21 ging hij wat omhoog, maar ik weet niet of dat komt omdat ik wat langer geslapen heb,,,in het weekend is hij ook wat hoger, dus we zullen zien maandag....het kan ook zijn dat ik wat later een ei heb gehad en dat het nog niet waarneembaar is in mijn bloed!

Wat leuk dat jullie ook voor een natuurstenen vloer gaan...welke kleur?? Laten jullie het ook leggen..wat een geld he??

Wij nemen een geborstelde vloer ( marmer) dan krijg je een beetje zo'n antieke look...creme met een vleugje beige erdoor mooi hoor!!

En verder is ons hele huis inderdaad een puinhoop, maar het word straks prachtig!!!

Liefs moi xxxx

Terug
Bovenaan