terug van vakantie

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ben weer terug van een heerlijk, uitgeruste vakantie (van een kampeervakantie in Frankrijk en Spanje) . Hebben de accu weer goed kunnen opladen en kunnen er weer fris tegenaan maandag. Het is zo lekker om even helemaal weg te zijn van alles stress op het werk en even geen ziekenhuis bezoekjes te hoeven afleggen en even lekker de tijd te nemen voor elkaar.

Verder geen echte nieuwtjes te melden. Ik moet a.s. dinsdag voor een soort intake gesprek bij het ziekenhuis zijn voor IVF. Ben eens benieuwd. Heb wel al vanuit het ziekenhuis een boekje mee gekregen met wat info hierover, maar probeer en nu nog even niet zo heel veel mee bezig te zijn.

Ik houd jullie op de hoogte.

Heel fijn weekend allemaal!
Liefs van Indy

Hoi Indy,

Fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad. Idd heerlijk om eens lekker te ontspannen en niet met al die 'ziekenhuistoestanden' bezig te zijn.
Krijg je op het gesprek te horen hoe het verdere traject gaat verlopen? Weet je bijvoorbeeld of er in jouw ziekenhuis een wachtlijst is?

Veel succes, enne.. hopelijk nu snel resultaat!

Liefs Astrid

Hoi Indy,

Heerlijk he zo'n vakantie. Die van ons ligt alweer 4 weken achter ons.
Spannend he dat intakegesprek. Hebben wij ook al gehad. Wij krijgen over twee weken de prikinstructie. Ook heel spannend.

Hopelijk hebben jullie geen wachtlijst in het ziekenhuis. Wij mogen waarschijnlijk in november starten. Misschien gaan wij wel gelijk op.

Geniet nog maar even van het mooie weekend voordat het maandag is.

Groetjes en liefs

Nicole

hallo Nicole en Astrid,

De wachtlijsten in het AZM zijn niet zo heel lang: 2 maanden waarschijnlijk. Dus dat is niet zo heel lang. Ik hoop hier dinsdag meer over te horen.

Dus Nicole misschien starten we beide in november met IVF! Spannend! Houd me op de hoogte. Ik las dat je nog een prikinstructie krijgt. Zou deze dan anders zijn dan   het prikken van de hormonen bij IUI (of heb je nooit hormonen hoeven spuiten?)
Och...ik zal het allemaal over me heen laten komen.

Ik zal dinsdag even laten weten hoe het gesprek is verlopen.

Liefs Indy (die nu wel nodig moet gaan douchen..zit nog in mijn pyjama terwijl het zo'n lekker weertje is buiten Erg hé?)

Terug
Bovenaan